Ga naar inhoud

Angie : 15 april 2019 : Dr. Oostveen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen ,ik zal me even voorstellen .Ik ben Angie ,ik ben 46 jaar en mama van 4 kids .

Vorige week maandag 15-4 een borstvergroting gehad.Dual plane methode met motiva implantantaten 450 cc.Ik ben gewoon heel benieuwd naar andere verhalen/ervaringen en lees gezellig mee !Mijn borstvergroting heb ik laten doen bij faceland door Lydia oostveen-bol en ik ben super tevreden ?

Zit nog wat verschil tussen mijn linker en rechter borst maar dat wordt langzaam minder !

Het rugslapen vind ik alleen een crime pfff ,maar goed ...wie mooi wil zijn ...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Angie,

 

Ik heb de 13e operatie gehad. Ook 450 cc van motiva. Slapen vind ik ook nog steeds rot. Ik ben een echte buikslaper en nu half zittend op mn rug. Ik kan er niet aan wennen haha. Hoe gaat je herstel? Kun je al een beetje blij zijn met het resultaat? ? ik vind het formaat prachtig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel plezier met je nieuwe boobies!

 

Met slapen heb ik een zwangerschapskussen gebruikt. Maakte het voor mij echt een stuk fijner.

En had het geluk van een elektrisch verstelbaar bed, dus ik kon mijn matras een stukje omhoog zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi ,mijn herstel gaat sinds een paar dagen beter en beter .In het begin best wel veel last van mijn linkerborst gehad in de vorm van steken en gewoon heel gevoelig ! Dat is nu gelukkig weg ,mijn linkerborst was ook meer gezwollen  als de rechter .Hadden jullie dat ook verschil tussen de ene en andere borst ???Het wordt nu gelukkig minder maar links zit nog steeds iets hoger dan rechts ,ga er maar vanuit dat het goed komt ?. En of ik er blij mee ben ,echt wel ..zit er constant naar te kijken haha ,erg benieuwd hoe ze er over een tijdje uitzien ?? En enorm zin om te shoppen ..nog even geduld ... Slapen gaat gelukkig iets beter ,muurtje van kussens gebouwd  links en rechts ! Hoe gaat jullie herstel en ook blij met het resultaat ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.