Ga naar inhoud

Wat voor bh's voor mooie decellote?


Sweetpitbull

Aanbevolen berichten

Hi dames. 

 

Ik ben bijna 4 weken po. 

Na mijn controle is mij verteld dat ik elke dag de po bh een paar uurtjes mag uitlaten en op gelegenheid een eigen beugel bh mag dragen. 

Nu heb ik een mooie bh gekocht, 80E. 

Ik heb 625 rond rechts en 575 rond links. 

 

Nu vind ik persoonlijk dat mijn borsten niet mooi uitkomen in de bhs. 

Sterker nog als ik met of zonder sportbh mijzelf in de spiegel bekijk of in een T-shirt zie ik weinig verschil met ervoor en dat met zoveel volume. 

Het resultaat van nu is niet blijvend hetzelfde, dat weet ik, maar heb ondertussen een hoop foto's gezien van meiden en vrouwen met een prachtige ronde volle decolleté al na een paar weken en ik heb dat absoluut niet. Je ziet bij mij bij wijze van niet eens dat er iets in zit, het oogt eerder natuurlijk. 

 

Veel vrouwen zullen graag natuurlijke borsten willen, maar ik hou juist van opvallend en een hoge bolling. 

 

Mijn vraag dus, wat voor bh's kan ik het beste kopen voor dat resultaat?

Misschien hebben jullie tips qua winkel/merk/soort etc. 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Sweetpitbull zei:

Hi dames. 

 

Ik ben bijna 4 weken po. 

Na mijn controle is mij verteld dat ik elke dag de po bh een paar uurtjes mag uitlaten en op gelegenheid een eigen beugel bh mag dragen. 

Nu heb ik een mooie bh gekocht, 80E. 

Ik heb 625 rond rechts en 575 rond links. 

 

Nu vind ik persoonlijk dat mijn borsten niet mooi uitkomen in de bhs. 

Sterker nog als ik met of zonder sportbh mijzelf in de spiegel bekijk of in een T-shirt zie ik weinig verschil met ervoor en dat met zoveel volume. 

Het resultaat van nu is niet blijvend hetzelfde, dat weet ik, maar heb ondertussen een hoop foto's gezien van meiden en vrouwen met een prachtige ronde volle decolleté al na een paar weken en ik heb dat absoluut niet. Je ziet bij mij bij wijze van niet eens dat er iets in zit, het oogt eerder natuurlijk. 

 

Veel vrouwen zullen graag natuurlijke borsten willen, maar ik hou juist van opvallend en een hoge bolling. 

 

Mijn vraag dus, wat voor bh's kan ik het beste kopen voor dat resultaat?

Misschien hebben jullie tips qua winkel/merk/soort etc. 

 

Liefs 

Hoi

 

even een vraagje. Is het die foto op je omslagfoto op je profiel? Die bh?

Dir is volgens mij te klein. Dat flatteert boobies ten eerste niet zo ;)

 

verder denk ik dat je met geduld nog wel een eind komt :)

 

Je maat eens laten opmeten en iemand mee laten kijken die er verstand van heeft, is een goed plan. Verder lage beugels in het midden zoals bij een plunge bh, helpt voor een mooi decolleté. Echter, vaak pas als de borsten wat meer hersteld zijn. Zo richting de 6 maanden po :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh die andere ja klopt die heb ik inderdaad teruggestuurd. 

De maten zijn enorm verschillend en draag uiteraard nog elke dag m'n sportbh maar wilde toch vast op een feestje bijvoorbeeld een mooie bh aan vanaf de 4e week. Dus was vast gaan passen en in de Hunkemoller hebben ze 80E opgemeten. Maar afhankelijk van de vulling kan ik dus ook een 80D aan. 

Maar zal inderdaad met geduld rustig afwachten. Ik ben te snel enthousiast :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.