Ga naar inhoud

Voorstellen + besluiteloos vorm protheses


Rooschelle

Aanbevolen berichten

Hi, 

 

Ik ben Rosé en 32, geen kinderen. 

Ik kijk al een tijdje mee op het forum om mij te helpen bij het oriënteren.

Het idee van een bv speelt al om en nabij 14 jaar. Maar heb nu het besluit genomen het echt te gaan doen. 

Helaas ben ik zo besluiteloos als wat. 

Ik ben op consult geweest bij Faceland (toen Fresow), Boerhaave (dr van der Weij) en Heyendael (Straten). 

Faceland / Fresow werd hem niet.

Heb daar motiva high profile 400/450 gepast. Zag er niet slecht uit, helaas voelde ik mij niet prettig bij Fresow. 

Waar ik zo besluiteloos over ben is of ik nou ronde of anatomische protheses wil. Dr van der Weij heeft mij anatomisch geadviseerd 300/ max 340 voor de spier. Hij lijkt niets anders te plaatsen. Ben zo bang dat als ik hierin mee ga ik niet het resultaat zal krijgen die ik het liefst zie. 

Dr Straten heeft mij ook anatomisch geadviseerd omdat ik aangaf natuurlijk ogende borsten te willen. 

Maar dan wel dual plane max 380

Nu is het zo dat ik bij de meiden hier met ronde protheses ook prachtige, natuurlijk ogende, resultaten zien. 

Ik wil wel natuurlijk ogende borsten maar het liefst wel volle bovenkant. 

Heeft iemand dezelfde twijfels als het gaat om de vorm en de plaatsing van de protheses??? 

Ik moet voor 17 mei een keuze maken omdat dan mijn operatie datum is. 

 

Groet, Rosé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je respons @adk.

Ik heb het gevoel dat mijn voorkeur daar nu naar uit gaat. Heb het enkel bij Faceland gepast en was daar wel meteen verliefd op de motiva hp 450 (misschien is dat nou wel iets te groot) en daarna nog 2 x anatomisch gepast die er wel mee door konden. 

Ik heb een afspraak gemaakt bij dr Verdonck voor een consult. Ben benieuwd.. 

Mag ik vragen wel merk protheses jij hebt en hoe deze voor jou aanvoelen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mentor prothese 450cc. Voelen erg natuurlijk aan en geen “ballen”. Ik krijg nu 13 mei weer een wissel naar 650cc Hp. Ook weer van mentor cohessive ll. Ben zelf erg tevreden over dit merk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.