Ga naar inhoud

PO bh! Welke is het beste?


Aanbevolen berichten

Ladies!

 

Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk zover. Ik heb mijn borstvergroting gekregen ?.

 

Ik heb Motiva Ergonomix Silksurface Full 355 cc per borst gekregen. 

Het waren een aantal gekke dagen, maar ik heb het tot nu toe prima overleefd! 

 

Nu heb ik een vraagje over het type po bh. Welke is nou het beste? Ik droeg de eerste 24 uur verband vanuit het ziekenhuis. Daarna ben ik een speciale po bh gaan dragen die vrij soepel en fijn aanvoelt. 

 

Een vriendin van mij is een aantal weken voor mij geopereerd en had een veel strakker ‘corset’ aan. Deze had ze meegenomen en mij laten passen, het zat inderdaad enorm strak maar zelfs een beetje beknellend. Wat is nou het beste?! 

 

Liefs! X 

ps: ik zal zo een foto toevoegen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik moet mijn borstvergroting nog krijgen maar ik lees veel over de Carefix, meer speficiek het model ava want die zou goed straks maar toch comfortabel zitten. Sommige zeggen ook in het begin de ava en na een weekje of 3 overgestapt op de anna. Maar ik ga mij gewoon de ava aanschaffen en dan wel zien denk ik. Als je de po bh googlet staat er ook een matentabel bij je hebt S,M,L, XL en daarnaast de cup A-B-C of D-E-F tis dus nu te zien wat je voorsituatie was met die 355cc erbij..

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.