Ga naar inhoud

Missriekjuh : 1 april 2019 : Dr. van Onselen : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben Riek, 22 jaar en ben op 1 april (geen grap) geopereerd aan een bv. 

Ik lees al een tijdje mee (5 gratis paginas per dag) maar nu vind ik het toch ook leuk om mijn ervaringen te delen en ook meer tips en ervaringen van jullie te kunnen lezen. 

 

Ik heb afgelopen maandag 295cc amatomisch onder de spier van polytech. (1,60cm & 56kg)

Eerste dagen erg stijf en onbewegelijk maar nu kan ik al voorzichtig de meeste dingen zelf. 

Vooral de eerste dag na de operatie was mijn hele lijf beurs en stijf. 

Toen ik ze voor het eerst zag waren het net gepolijste koplampen, zo strak en glimmend! Haha ik dacht wat heb ik gedaan ? maar na een paar dagen is dat al een stuk minder en gaat het beter bij je lichaam passen. 

Ik ben benieuwd hie ze verder veranderen, moet nog welcerg aan de grootte wennen, maar dat komt denk ik wel.... 

Als jullie vragen hebben stel ze gerust! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missriekjuh

 

Als eerste van harte gefeliciteerd met je borsten! :) De eerste dagen na de operatie zijn het zwaarste, daarna zal het geleidelijk steeds beter gaan. Heb je vragen stel ze gerust, men is hier heel behulpzaam.

 

Wat betreft het aanpassen van je topic titel, dit kun je vragen aan iemand van het beheer zoals @best_boobie en/of @Desert-Rose, ik heb hun voor jou getagd (iemand taggen doe je d.m.v. @ plus naam).

 

Heel veel plezier op dit forum, geniet van je borsten en zorg voor voldoende rust :)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, 

 

Ik ben, zoals aan de titel te zien is,  1 april geopereerd. 

Nu slaap ik eigenlijk erg goed (werd gister gewoon na 11 uur slaap wakker ??) alleen dan lig ik wel plat op mijn rug. Ik heb er geen last van alleen vraah ik me af of het goed is om al plat te liggen ivm  dalen protheses. Ik hou wel gewoon netjes mijn band om! 

Verder vraag ik me af welke activiteiten ik nu kan ondernemen, met 11 dagen po. Althans, wat is normaal en veilig om nu te doen? Zou ik bijv al kunnen autorijden? (automaat wel!) wat konden jullie met 11 dagen bijvoorbeeld? 

Tot nu toe wissel ik mijn dag af met netflix, stukjes wandelen en eten ? en dat ben ik nu een kleeein beetje zat?

Xxriek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.