Ga naar inhoud

Borstlift - 'fake look' - Brussel


C.D.M.

Aanbevolen berichten

Hi iedereen!

 

Ik heb het gevoel dat ik een wat complexe wens heb! Qua borstgrootte ben ik rédelijk tevreden, mag 1 cupmaat groter, maar het is vooral de vorm van mijn borst waar ik echt niet blij mee ben. Nu hangen ze heel erg. In mijn dromen heb ik een volle D-cup, met mooie ronde borsten. Deze mogen er zelfs wat fake uitzien (ik vind die strakke look wel mooi).

 

Mensen met een gelijkaardig probleem? Of die ervaringen kunnen delen met me? 

Wat raden jullie dan aan qua protheses?

 

Ik dénk dat ik op basis van mijn wens zeker een afspraak ga maken bij Dr. Plovier, maar iemand die eventueel nog een andere chirurg kan aanraden? Of ervaringen wil delen over Dr. Plovier?

 

Super benieuwd naar jullie reacties!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, C.D.M. zei:

Hi iedereen!

 

Ik heb het gevoel dat ik een wat complexe wens heb! Qua borstgrootte ben ik rédelijk tevreden, mag 1 cupmaat groter, maar het is vooral de vorm van mijn borst waar ik echt niet blij mee ben. Nu hangen ze heel erg. In mijn dromen heb ik een volle D-cup, met mooie ronde borsten. Deze mogen er zelfs wat fake uitzien (ik vind die strakke look wel mooi).

 

Mensen met een gelijkaardig probleem? Of die ervaringen kunnen delen met me? 

Wat raden jullie dan aan qua protheses?

 

Ik dénk dat ik op basis van mijn wens zeker een afspraak ga maken bij Dr. Plovier, maar iemand die eventueel nog een andere chirurg kan aanraden? Of ervaringen wil delen over Dr. Plovier?

 

Super benieuwd naar jullie reacties!! :)

Hoi hoi

 

Ik denk dat Plovier de beste pc voor jou is :)

Als je zijn naam in de zoekbalk in tikt zie je alle ervaringen met hem, hier op het forum. 

Ik zou zo even geen andere pc kunnen noemen ?

 

Plan vooral eens een consult met hem, dan weet je in ieder geval wat er mogelijk is bij je :)

 

Succes!!! 

Xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.