Ga naar inhoud

lingeriemerk komt met grote cup bh


Vlinder

Aanbevolen berichten

Niet dat t mij boeit ik heb me adresjes al,maar zet t toch even op t forum. :rolleyes:

ROTTERDAM - Voor royaal bedeelde vrouwen is het vinden van een gepaste beha een reëel probleem. Om de steeds groter wordende borsten voldoende te ondersteunen, werd onlangs de eerste L-cup gelanceerd.

Het lingeriemerk Bravissimo heeft iets met grote boezems. Twee jaar geleden voerde de fabrikant al de KK-cupmaat in, maar al snel klaagden klanten dat ook deze maat groter mocht.

Om aan de vraag te voldoen, verschijnen de jumbo beha's in cupmaten D tot L met de kleuren zwart, nude, wit en roze.

Te kleine cupmaat

Volgens de fabrikant is de vrouwelijke lichaamsvorm sterk veranderd de afgelopen decennia als gevolg van veranderende eetgewoonten en levensstijl.

Hun eigen onderzoek geeft aan dat 80 procent van de vrouwen de verkeerde behamaat draagt, 40 procent zou een D-cup of meer moeten dragen. De meeste vrouwen beseffen dat niet eens. (lvl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.