Ga naar inhoud

Polytech anatomisch


Justine.C.

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

 

Ik ben net nieuw hier en vraag me af of er nog onder jullie zijn die anatomische Polytech implantaten hebben of gaan krijgen? Mijn dokter werkt enkel met deze.

Ik ben 2 weken geleden op consult gegaan en hij heeft me onmiddellijk op mijn gemak gesteld! 25/04 mag ik de grootte gaan kiezen en op 08/05 is mijn operatie.

Nu ben ik gewoon bang dat ik ze te klein zal kiezen!! Ook lees ik bij sommige dat de borsten met de dagen,weken,maanden,... bij de ene groter worden en bij de andere kleiner? Drama, drama :D ik wil niet voor mijn geld dat ik ontevreden ben over de grootte. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Justine.C. zei:

Hey iedereen,

 

Ik ben net nieuw hier en vraag me af of er nog onder jullie zijn die anatomische Polytech implantaten hebben of gaan krijgen? Mijn dokter werkt enkel met deze.

Ik ben 2 weken geleden op consult gegaan en hij heeft me onmiddellijk op mijn gemak gesteld! 25/04 mag ik de grootte gaan kiezen en op 08/05 is mijn operatie.

Nu ben ik gewoon bang dat ik ze te klein zal kiezen!! Ook lees ik bij sommige dat de borsten met de dagen,weken,maanden,... bij de ene groter worden en bij de andere kleiner? Drama, drama :D ik wil niet voor mijn geld dat ik ontevreden ben over de grootte. 

 

Groetjes

Hoi hoi

 

Er zijn niet heel veel klinieken die met polytech werken, dus ik gok dat je bij a-klinieken op consult gaat?

Geef vooral aan, als je bang bent voor te kleine borsten, dat je graag zo groot mogelijk gaat. (Binnen de natuurlijke grenzen) Je hoeft dan niet bang te zijn voor neppers hoor, want als ze goed geplaatst zijn, vallen de implantaten altijd natuurlijk. 

 

Je kunt mij altijd een pb sturen na je consult. Moet je me wel precies doorgeven hoeveel cc het is, of het om polytxt of microthane gaat en of het om de opticon, replicon, meme enz gaat. (Is belangrijk om te weten want ze hebben allemaal andere maten haha)

Ik kan dan met je kijken wat het voor resultaat kan geven qua cupmaat. Uiteraard even ook je postuur en huidige cupmaat vermelden in de pb

 

alvast succes over een maandje!

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 

 

Nee ik ga naar Casaer in Ieper. Maar die is blijkbaar nog niet zo bekende in het “borstvergrotingsmilieu”. Hij deed vroeger enkel correcties denk ik?... Nu was ik wel meteen op mijn gemak bij hem. Kheb ook enkele vriendinnen die door hem geopereerd zijn. De laatste vriendin die bij hem geweest is heeft (volgens dat ik gelezen heb op haar paspoort) polytech opticon, daar staat ook aangekruist primary implantation en inframammary. Ik weet nu wel niet of die met iets anders dan de opticon werkt, kzou dat nog eens moeten vragen.. op 25/4 moet ik gaan kiezen. Mag ik dan een carefix aandoen om te “vullen”? Of neem ik best een bh mee denk je? 

 

 

Kbne suuuuuper zenuwachtig!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Justine.C. zei:

Hey! 

 

Nee ik ga naar Casaer in Ieper. Maar die is blijkbaar nog niet zo bekende in het “borstvergrotingsmilieu”. Hij deed vroeger enkel correcties denk ik?... Nu was ik wel meteen op mijn gemak bij hem. Kheb ook enkele vriendinnen die door hem geopereerd zijn. De laatste vriendin die bij hem geweest is heeft (volgens dat ik gelezen heb op haar paspoort) polytech opticon, daar staat ook aangekruist primary implantation en inframammary. Ik weet nu wel niet of die met iets anders dan de opticon werkt, kzou dat nog eens moeten vragen.. op 25/4 moet ik gaan kiezen. Mag ik dan een carefix aandoen om te “vullen”? Of neem ik best een bh mee denk je? 

 

 

Kbne suuuuuper zenuwachtig!! Xx

Oh ja, Van hem zijn hier volgens mij ook wel enkele ervaringen. Je zou hem eens moeten zoeken via de zoekbalk!

 

Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het passen bij hem gaat. Misschien handig om daar nog even over te bellen? Of gewoon iets meenemen, dat kan natuurlijk ook. Alleen is het zonde om een bh te kopen die misschien daarna niet meer past. 

 

De opticon is een ovale prothese (breder dan hoog) en heeft met weinig cc toch al veel projectie. Dus staar je niet blind op het aantal cc. 

Denk wel dat ze deze prothese enkel kunnen gebruiken als je nog geen hang in je borsten hebt nu. Dit omdat het anders (mijns inziens) lijkt of er een steen in je borst hangt. Heb je al wat hang, dan heb je een ‘hogere’ prothese nodig, dus dat is aan je pc om te bepalen :)

 

Succes!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauw, wist ik niet. Had ik die info al maar bij mijn eerste consult gehad! Die gaat staan kijken de volgende keer dat ik er zoveel van weet haha. Ja awel ik moet een bh meenemen, liefst een sportbh met sluiting vooraan (dus ik dacht mss al een carefix aanschaffen dan?) Ja hij zei wel laat het kaartje er aan hangen dan kun je eventueel nog omruilen. 

 

Ik heb nog niks van hang, maar na mijn borstvoeding (kben bevallen in september) zijn ze wel kleiner geworden, zo minder volume... Is er anders een andere soort van de polytech waar je bij zegt deze is mooi? Ik plaats straks anders even een voorfoto hieronder. Anders zijn mijn maten: omtrek onder de borst 72cm, ik ben 1m65 en ik weeg 54kg.

 

Kheb nu wel nog meer complexen over mijn borsten want twas van "ja de ene hangt toch ietsje lager of de andere en de ene is toch ietsje groter of de andere".. Khad dat dus nog nooit opgemerkt, maar wel goed dat hij het gezien heeft want dan sprak ie van langs de ene kant wat meer cc te stoppen dan langs de andere kant :D ook heb ik zo een kuiltje in mijn tepel, al heel mijn leven! Daar sprak ie ook van, dus ik vraag me nu af of ze daar mss ook iets aan kunnen doen ondertussen. Ma kben al zo zenuwachtig gewoon voor de vergroting dat ik denk hoh zal ik da wel nog erbij durven laten doen haha :D 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen pc, dus wat ik zeg is puur op basis van wat ik de afgelopen jaren gelezen heb (zowel wat meiden vertelden na hun consult als op de website van merken prothesen en andere info die ik opgezocht heb) ga er dus niet prat op bij de pc ;)

Er bestaat verder onder pc’s ook nogal een cultuur dat wat er ‘op internet’ te lezen is, allemaal flauwekul is, dus laat de pc maar vertellen. Vragen stellen kun je uiteraard wel altijd. ;)

Zij hebben jarenlang gestudeerd en ervaring, en mijn ervaring is dat ze dat ook uitdragen haha. Dus rustig aan met de info die je tot je neemt. Je kunt daardoor gerichter vragen stellen, maar verder kun je het voor jezelf misschien wat beter beredeneren :)

 

Ik denk trouwens, als leek hè, dat je misschien best wel de opticon kan hebben. Maar ben benieuwd wat je pc gaat adviseren. Pb mag je altijd sturen als je meer specifieke info hebt en wilt weten op wat voor maat je uit komt. Dat doe ik niet in een topic namelijk :)

 

 xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.