Ga naar inhoud

Wie heeft er allemaal ervaring met de vergroting met de monobloc hydrogel?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik vroeg mij af wie hier allemaal de monobloc hydrogel heeft ?

Ik heb veel zitten lezen ook wat betreft siliconen en het meest veilige voor mijn gevoel is toch de monobloc hydrogel .

Ik heb al een 3d gehad daaruit kwam de 400 cc  .

Ik ben in Bernhoven geweest bij dokter keulers. Heeft er iemand nog meer ervaring met Bernhoven bij dokter keulers ?

Ook heb ik veel zitten lezen over het asia syndroom en aangezien ik al veel problemen heb met prikkelbare darm eczeem leek me de hydrogel toch wel de beste keuze want wat ik begreep uit onderzoeken is de kans op asia met de hydrogel vele malen minder.

Nog even  terugkomend op operatie ik ben als de dood voor dr narcose maar onder plaatselijke verdoving doen ze het niet dus dat is wel jammer.

Ik hoop dat jullie me nog meer info kunnen geven erover .

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo @Cchvb

Ben je inmiddels geopereerd door Dr. Keulers? Ik kan zelf ook niets over hem vinden. Omdat ik een vergoeding door de zorgverzekering wilde ben ik naar Bernhoven gegaan en daar ben ik aan hem toegewezen. Inmiddels is de vergoeding goedgekeurd en dan kan je niet nog eens bij een andere PC een vergoeding aanvragen. Nu vind ik dit wel spannend omdat ik dus geen second opinion kan hebben en een beetje aan hem vast zit.

Ik vertrouw hem natuurlijk, al vond ik hem wel zakelijk. Maar dit is misschien juist goed omdat het voor mij al zo'n emotionele rit is.

Ik hoor graag jouw ervaringen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.