Ga naar inhoud

Niet zakkende prothese


Aj1980

Aanbevolen berichten

Hoi,

Nu 4,5 maand na de operatie. 

1 prothese zit nog aanzienlijk hoger dan de andere. Ziet er echt niet uit. Al regelmatig contact gehad met de kliniek, blijven zeggen dat ik geduld moet hebben tot de 6 Maanden. Maar de afgelopen 2 maanden is die weinig tot niets ingedaald. 

Wanneer ik vraag wat er hierna gaat gebeuren als er na 6 maanden nog een te groot verschil is, doen ze hier erg onduidelijk over. Iemand hier ervaring mee wanneer er een prothese niet wil indalen.

Alvast enorm bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Aj1980 zei:

Hoi,

Nu 4,5 maand na de operatie. 

1 prothese zit nog aanzienlijk hoger dan de andere. Ziet er echt niet uit. Al regelmatig contact gehad met de kliniek, blijven zeggen dat ik geduld moet hebben tot de 6 Maanden. Maar de afgelopen 2 maanden is die weinig tot niets ingedaald. 

Wanneer ik vraag wat er hierna gaat gebeuren als er na 6 maanden nog een te groot verschil is, doen ze hier erg onduidelijk over. Iemand hier ervaring mee wanneer er een prothese niet wil indalen.

Alvast enorm bedankt. 

Hey meid

 

Mocht je prothese niet genoeg dalen (je moet wel je voorsituatie als referentiepunt nemen voor de gelijkheid van de borsten) dan moet je pc dit gewoon oplossen. Operatief moet de pocket dan wat ruimer gemaakt worden en de pc moet dan zorgen dat de prothese op de juiste plaats terug geplaatst wordt. Liefst als aanvulling een band naderhand, om wat extra stevigheid te bieden tijdens het herstel. 

Een andere manier is er niet om dit te doen helaas. 

Tot 6 maanden kan idd nog vaak wat veranderen, maar garantie daarop kan ik ook niet geven. Vaak wordt echter deze termijn aangehouden, dus vreemd is het niet. 

Laat je tzt niet met een kluitje in jet riet sturen. Ala ze het erop aansturen dat het om een ‘esthetisch’ resultaat gaat waar zij niet verantwoordelijk voor zijn, dan kun je aangeven dat dit gewoon een fout van de pc is en daglt het opgelost moet worden. Laat je niet gek maken, de kliniek moet dit gewoon oplossen op hun kosten. Hoort gewoon bij de nazorg. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op ‎24‎-‎3‎-‎2019 om 13:45, Aj1980 zei:

Hoi,

Nu 4,5 maand na de operatie. 

1 prothese zit nog aanzienlijk hoger dan de andere. Ziet er echt niet uit. Al regelmatig contact gehad met de kliniek, blijven zeggen dat ik geduld moet hebben tot de 6 Maanden. Maar de afgelopen 2 maanden is die weinig tot niets ingedaald. 

Wanneer ik vraag wat er hierna gaat gebeuren als er na 6 maanden nog een te groot verschil is, doen ze hier erg onduidelijk over. Iemand hier ervaring mee wanneer er een prothese niet wil indalen.

Alvast enorm bedankt. 

Hi @Aj1980,

 

Hoe gaat het nu met jou ? Ik was even benieuwd omdat je nu de 6 maanden wel gepasseerd bent. Wordt er nog een herstel operatie gedaan of is alles goed gekomen ?

(ik zit met dezelfde vraag als jij had (nu 10 wk PO)

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, sorry voor de late reactie.

Ben momenteel op vakantie en heb erg slecht bereik.

Bij mij is het helaas niet meer goed gekomen. 

Volgende maand staat een nieuwe operatie gepland waar ze een borst gaan herstellen..hopelijk is het hiermee wel in orde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.