Ga naar inhoud

Merel : 26 maart 2019 : Dr. Bakker : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames, ik lees al eventjes mee en vond het nu wel tijd worden om me voor te stellen :) 

Ik ben Merel, 32 jaar, heb geen kinderen en ben me aan’t oriënteren voor een borstvergroting).

Wat mij het meest stoort aan mijn borsten is dat ze tubulair zijn. 

 

 Hebben jullie een PC om aan te bevelen?

Liefs, Merel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
 

Hoi hoi, ik heb een fijn consult gehad met Laura.

Ze adviseerde 340/390 dual plane anatomisch.

Erg lastig die maten pff

In zo een licht gekleurd shirt lijkt alles snel groot..

Zondag naar boerhaave, ben benieuwd of de adviezen ongeveer gelijk zijn. Foto’s hieronder, bovenste  390 onderste 340.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Hoi dames, 

Na een tijdje meelezen en schrijven kan ik nu ook eindelijk mijn eigen topic starten.

Zal me gelijk even voorstellen:) Ik ben 33 jaar, heb geen kinderen, ik ben 1.60 lang, weeg 57 kilo (slank gebouwd) en ik heb een volle 75C.

Vorig jaar heb ik een consult gehad bij dr. Van Rappard van Velthuiskliniek en bij dr. Cromheecke van Zipper Clinics. 

Vandaag ben ik op consult geweest bij dr. Bakker en hij adviseerde mij Motiva Ergonomix 320cc Demi voor de spier. Dit consult voelde zo goed dat we gelijk een datum hebben gepland, 26 maart is het al zo ver!! Ik wilde perse voor de spier en ook niet extreem groot dus ik ben heel erg enthousiast:43:

Heb alleen geen idee op welke beha maat ik zal gaan uitkomen maar ik vond deze maat erg mooi bij m'n postuur passen.

Ik zou graag jullie ervaringen lezen met deze implantaten of deze arts.

En als er meer meiden zijn die rond deze periode geopereerd worden dan lees ik dat ook graag!

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Merel jeej volgende week al. Spannend!

 

Motiva Ergonomix is fijn. Ik heb deze nu bijna 2jr maar dan dual plane geplaatst.

Heel mooi, natuurlijk. Ook voor de spier ziet deze er heel mooi uit!

Wanneer ik moet wisselen zou ik zeer waarschijnlijk weer voor Motiva gaan.

 

Het uiterlijk is belangrijker dan je bh-maat. Bovendien lijken ze vaak minder groot dan de bh-maat die je uiteindelijk nodig hebt.

 

Veel succes alvast.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 jaa het gaat echt snel! De zenuwen beginnen al te komen hahah?

Mijn pc werkt met Mentor en Motiva maar mijn keus was snel gemaakt, wat zijn die Ergonomix zacht!

Ik twijfelde tussen de Demi 320cc en de Full 355cc. Ben uiteindelijk voor de Demi gegaan omdat die wat minder projectie geven, was bang dat het anders misschien "te" zou worden bij m'n postuur.

Heb jij destijds ook bewust voor Motiva gekozen? En welk profiel heb je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja snap in wel, maar komt helemaal

goed. Ik heb full, maar ook deels achter de spier en maar 275cc. Wilde wel genoeg projectie. 

 

Ja bewuste keuze van Motiva. Ergonomix geen bewuste keuze. Wist niet dat de arts ook de andere ronde deed van Motiva op verzoek. Nu kun je blijkbaar wel echt kiezen. 

 

Door een dame op instagram kwam ik bij Motiva uit en heb ik gezorgd welke chirurgen daarmee werkten. 

Zij had ook demi voor de spier. Echt heel mooi! Talisalo heet zij. Ze is heel smal maar wel natuurlijk nog vind ik. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames, vandaag was het zo ver!! Vanmorgen moest ik om 10.00u in Mill zijn en ik heb maar heel even in de wachtkamer hoeven wachten tot ik werd opgehaald. Afscheid genomen van m'n moeder en toen kreeg ik m'n mooie blauwe operatiehemd aan en een mutsje op. Ondergoed en sokken mocht ik aanhouden en toen op m'n badslippers naar de verkoever. 

Daar werd m'n infuus geplaatst met antibiotica, werden wat dingen met me doorgenomen en moest ik een pijnstiller/ontstekingsremmer innemen (meloxicam). Ik mocht m'n mobiel bij me houden dus gelukkig kon ik voor de afleiding nog een beetje appen met m'n broer, vriend en moeder. Dat hielp goed tegen de zenuwen? 

Tussendoor kwam de arts om af te tekenen en de anesthesist nam de laatste dingen met me door en om 11.00u werd ik naar de OK gebracht. De anesthesist was echt een grappige man, hele tijd geintjes maken waardoor ik nauwelijks meer last had van de zenuwen! Hij vroeg me of ik wist waarover ik wou dromen, geen idee, dus dan moest ik maar aan iemand denken die ik heel lief vind zei hij. Onder narcose gaan duurt bij mij altijd even, ik proefde het op een gegeven moment, maar daarna was ik snel weg. 

Toen ik bij kwam in de verkoever had ik een hele droge mond, geen stem en een vieze smaak maar de pijn was te doen. Wel werd ik misselijk en toen ik dat aangaf en vroeg om iets in m'n infuus trok dat gelukkig snel weg en heb ik er weinig last van gehad. Maar wat had ik een honger zeg?

Dr. Bakker en de anesthesist kwamen nog even bij me kijken en om 13.30u werd ik naar zaal gebracht. Daar kreeg ik wat water en een dextro en ben ik nog heel even misselijk geweest, wat gelukkig snel wegtrok door de dextro. Daar kwam dr. Bakker nog even kijken hoe het met me ging en hij vertelde dat ze heel erg mooi geworden zijn?

Toen ik aangaf dat ik moest plassen werd ik aangekleed en kreeg ik m'n beha aan, heb wel even mogen spieken met een spiegel en ik vond ze gelijk al mooi! Niet enorm groot en ze staan ook al redelijk dicht bij elkaar. Ik werd in een soort rijdende relax fauteuil gezet en naar de wc gebracht en toen ik weer terug kwam op zaal mocht m'n moeder bij me en kreeg ik een beschuitje en een kopje thee.

Dr. Bakker kwam nog een keer kijken hoe het ging en ik kreeg nog een kopje thee  en uitleg over de medicatie en nazorg, waarna ik lekker naar huis mocht. De verpleegster reed me in die stoel naar de zijdeur van de kliniek waar je vanuit de parkeergarage bij kunt komen met de auto dus dat was ideaal.

De terugweg viel me heel erg mee, tussendoor even bij een pomp gestopt voor dextro's en bij thuiskomst lekker op de bank gaan zitten en een soepje gegeten. Nu lekker m'n bedje in, gelukkig heb ik een auping die ik kan verstellen dus hopelijk slaap ik vannacht een beetje.

Nieuwe foto's komen nog maar ik durf m'n beha nog niet uit te trekken?

Als er vragen zijn dan beantwoord ik die graag!

Liefs, Merel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Merel,

 

Wat fijn dat bij jou ook alles goed gegaan is. Ik ben heeeeel nieuwsgierig naar je eerste foto's. Ik vond de eerste keer mijn bh uittrekken ook eng. Mijn vriend was heel voorzichtig de stiftmarkeringen aan het wegpoetsen en toen werd ik een beetje licht in mijn hoofd. Hierdoor heeft hij maar heel snel een foto kunnen nemen, omdat ik gauw wilde gaan liggen.

Hopelijk heb je een goede eerste nacht gehad en is je pijn te doen. Heel bijzonder dat we elkaar nu op de hoogte kunnen houden en ervaringen kunnen delen, nu we zo kort na elkaar geopereerd zijn. 

Heb je een beetje fatsoenlijke pijnstilling meegekregen van de kliniek? 

 

Ik vroeg me af hoe je uiteindelijk je keuze hebt gemaakt voor deze arts en kliniek, want ik heb een goede maand gemist en ineens was je al geopereerd, haha! 

 

Laten we elkaar op de hoogte houden! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mevrouw1987 ik heb met het verwijderen van de pads ff snel een foto gemaakt, wel half liggend omdat ik ook een beetje naar werd, maar zal 'm zo uploaden naar m'n album, kan je vast even spieken. 

Vannacht ging best goed! Wel een aantal keer wakker geworden doordat ik een beetje misselijk was maar werd wel uitgerust wakker. De pijn is ook vol te houden maar ik merk wel wanneer het weer bijna tijd is voor m'n pijnstillers. Ik heb een hele lading paracetamol meegekregen en een pijnstiller/ontstekingsremmer (meloxicam), die moet ik volgens schema nemen, en ze hebben voor de zekerheid tramadol meegegeven en iets tegen misselijkheid (zofran) maar ik kan het tot nu toe volhouden met alleen paracetamol en meloxicam. Het scheelt ook dat ze bij mij voor de spier zijn geplaatst denk ik.

Ik heb voor deze arts en kliniek gekozen omdat ik mijn consult bij hem heel prettig vond. Ik hoefde bijna niks uit te leggen omdat hij echt precies mijn wensen begreep en hij kwam heel vriendelijk en kundig over, het voelde gelijk goed! De wachttijd was echt heel kort, nog geen 2 weekjes dus gelukkig ook weinig tijd om me zenuwachtig te maken?

Leuk dat we elkaar op de hoogte kunnen houden, zit maar een dag tussen hahah!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.