Ga naar inhoud

Nazorg operatie


Aanbevolen berichten

Hi meiden! 

 

As vrijdag ben ik aan de beurt ! Word nu toch wel zenuwachtig ?

Nu is mijn vraag hoe ging dat  bij jullie de nazorg van de wonden? Deze arts (Belgische) heeft het over dagelijkse wijkverpleging die de wonden komt verzorgen? Hier in Nederland nooit van gehoord . 

 

Hoe ging dat bij jullie ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Anna87 bij welke arts ga je?

 

Ik ben bij dr. Verdonck geopereerd en wij kregen een verband om.

Doorgaans krijg je alleen een sport bh aan en worden je wondjes afgeplakt. 

Soms moeten ze 2 weken droog bijven (bij o.a. Verdonck) maar soms mag je de volgende dag of een van de volgende dagen al kort douchen en dan heb je een speciale pleister die een beetje nat mag worden.

 

Dagelijkse wijkverpleging heb ik nog niet eerder gehoord. Snap de reden daarachter ook niet helemaal.

Heeft de arts dat niet verder besproken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ellen,

 

bedankt voor je reactie . Vandaag nog contact gehad met de chirurg  hij zei tegen mij dat het voor de wondverzorging was en verschoond moet worden. Contact gehad met mijn huisarts en hij zei ook dat het droog houden van de wonden juist goed is en als ik problemen ervaar langs mag komen. 

 

Had ook een hele lijst gehad  met verband en antibiotica die ik moest halen bij de apotheek. Daarvan heb de helft gevraagd  alleen de antibiotica natuurlijk niet . 

 

Moest jij ook antibiotica slikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.