Ga naar inhoud

WackyJacky : 7 maart 2019 : Dr. Feijen : MOOI Kliniek


Aanbevolen berichten

Ooit was ik in het trotse bezit van 2 mooie D’s... Ruim 10kg en wat jaren geleden... Na het verlies van de kilo’s besloot ik een jaar aan te zien of ik op gewicht zou blijven en dat was gelukkig zo. Ik ben 1.70 en weeg 60kg.

Een jaar geleden had ik mijn eerste consult bij Luc Damen in België. Het gesprek verliep niet naar wens (hij bleef bv aandringen op een lift, wat ik persé niet wilde omdat het volgens mij echt niet nodig was. Mijn tepels zitten hoger dan de borstplooi en het vooraanzicht is prima. Alleen de vulling ontbreekt...) en toen ik naar buiten stapte had ik een ingreep bij deze “kliniek” al afgeschreven. Daarmee verging mijn kans op een bv want mijn werkagenda liet het verder niet toe. De wens bleef echter en in het najaar ging ik op zoek naar andere opties. Ik kwam bij de MOOI kliniek uit en had 30 nov. ‘18 een consult bij Marleen Meesters. Ze staat goed aangeschreven en ondanks die iets stroeve communicatie met haar had ik er een goed gevoel bij. We kwamen uit op een ronde Natrelle prothese van 525cc. Ik gaf per mail mijn beschikbare datums (1 febr en 8 maart) door en kreeg eind dec. een mogelijke operatiedatum: 25 jan. Helaas kon ik daar geen gebruik van maken want dat weekend stond mijn agenda vol met werkzaamheden. Er zat niets anders op dan te wachten op een andere datum... 1 febr. zat al vol gepland en 8 maart stond dr. Meesters niet voor operaties ingepland. Ik besloot rechtstreeks naar Zuyderland Sittard te bellen met de vraag of ik niet “gewoon” rechstreeks een afspraak kon maken omdat ik door mijn werk echt geen andere datum zou hebben en daarmee wéér een jaar zou moeten uitstellen. Een vriendelijke dame van de planning plastische chirurgie ging voor me in overleg en met wat beleefd bedelen kreeg ik de mogelijkheid door dr. Michelle Fijen op 8 maart geopereerd te worden. 

Gisteren, 25 febr. ging ik bij haar op consult, ter kennismaking en om protheses van Motiva aan te meten (Natrelle wordt inmiddels niet meer gebruikt bij MOOI)

Na een leuk, spontaan gesprek kwamen we bij het opmeten uit op de ronde protheses van 510cc. Ze zullen -naar mijn wens- voor de spier geplaatst worden waarbij het bovenste laagje van de spier over de prothese gelegd zal worden omdat mijn bedekking op het randje van voldoende was. Ik kreeg wel de waarschuwing dat dit formaat prothese wel een vrij onnatuurlijk resultaat zou geven vanwege de grootte. (Het worden protheses met de meeste projektie) Maar met de verhalen van dames op dit forum in mijn achterhoofd die achteraf toch een maatje groter hadden gewild, blijf ik bij mijn keuze voor de corsé protheses. 

Met nog 9 drukke dagen voor de boeg zal het aftellen snel verlopen... Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Yes! En zelfs een dag eerder, op donderdag 7 maart. Ik ben gewoon te lui geweest om een verslag te typen ? 

Het zijn 2 ronde Motiva implantaten van 425cc geworden, full projection, subglandulair geplaatst. Vanaf maandag ben ik al met pijnstillers gestopt en behalve de bekende druk op de borstkast heb ik nergens last van. Dr. Fijen vertelde me dat ze de de gehechte incisie ook aan mijn borstwand vast gehecht heeft zodat het litteken mooi op z’n plek zou blijven. Dat geeft wel wat ongemak maar het is allemaal prima te doen. 

Michelle Fijen is sinds kort ook bij de MOOI kliniek werkzaam en ze is een echte aanrader! Duidelijke en sociale communicatie, een toegankelijke meid. 

Heb vanmiddag stiekem gemeten en ik blijk nu op een F cup te zitten, blij dat ik niet voor mijn eerste keuze van 525cc gegaan ben. Tis prima zo! Nu is het geduldig wachten op het eindresultaat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.