Ga naar inhoud

Cynt1992 : 12 februari 2019 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Haaaii, ik ben nieuw hier en snap er nog helemaal niets van. ? ben Cynthia 26 jaar al mama van 2 kindjes en twee weken geleden voor 3e keer opnieuw geopereerd wegens complicaties nu heel erg bang dat weer mis gaat maar we blijven hoop houden en hoop dat ik hier veel ervaringen en berichten kan delen.. woonachtig in Tilburg en als jullie verder nog iets willen weten hoor ik het graag! ?

 

veel liefst Cynthia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond alle dames, ik ben hier nieuw en heb een paar vraagjes misschien herkennen sommigen dames hun hierin en kan ik minder stressen zal mijn verhaal even in kort uitleggen.. 3 jaar geleden een borstvergroting ondergaan bij Diana gabriels geen complicaties niets na 2 weken kon ik bijna alles weer na me zwangerschap kreeg ik last van me linkse borstspier terug na de kliniek en die zeiden dat mij borst spier tegen de protheses kwam opnieuw laten opereren en van 325 naar 440 gegaan en ze hadden meer plek gemaakt zodat de spier niet meer tegen de protheses zou komen.. veel

pijn maar de pijn was weg bij me linkse borst maar kreeg veel pijn bij me rechtse borst en dan boven aan me borst bij je ribben/borstspieren na veel terug op controlles geweest zeiden ze dat de borstspier niet was gaan hechten en dat nog een operatie echt niet moest doen maar Botox in me spieren moesten spuiten zodat de spieren rust zouden krijgen je zou dat paar keer moeten herhalen voor resultaat ik had hoop ik liet het doen de pijn bleef lichtjes trok niet helemaal weg na 2 maanden kwam het gewoon weer terug ik heb toen een afspraak gesmaakt bij de wellness kliniek in Genk bij Linda visser voelde gelijk vertrouwd en ze raden me aan om hydrogel implantaten te kiezen met zoutwater oplossing nu ben ik 2 weken geleden geopereerd had na de operatie nauwlijks pijn beetje aan de littekens heb toen best veel gedaan me haren gestyld wat ik later dus Dacht dat mag niet is boven je schouders! De tafels afgedaan afwassen en allemaal met links waar ik dus voor de operatie ook last van had die borstspier die niet was gaan hechten ik kreeg aan die borst weer pijn maar pas na een week of meer dan een week voelde aan de bovenkant van me borst echt pijn soort spierpijn ik weet het niet kan het niet plaatsen maar voor die week had ik ook een beetje een zenuwen gevoel net of er van die stroom Shokjes kwamen vind moeilijk om uit te leggen is nogal een raar gevoel maar Dacht als hier bij blijf trekt wel weg! Maar nu dus 2-3 dagen heb ik hele erge pijn boven me borst kan iemand mij vertellen of dit spieren zijn? Heb ik het misschien overbelast? Heb ook weinig gerust de eerste week nu lig ik al 2 dagen veel Op bed en op me rug en het trekt wel weg maar als ik dingen ga doen komt het langzaam terug . Moet wel toegeven 3 dagen na me operatie ben ik in me slaap op me ei gaan liggen hoorde van kliniek dat ze dat dus afraden en moest gelijk veranderen ook meteen gedaan. Ik zal er ook een foto bij doen waar de pijn precies zit soms trekt het door na me arm oksel maar dat is niet vaak het is echt dat zenuwen gevoel en de pijn. Heb trouwens zaterdag ook Linda gebeld van de kliniek en die ei misschien iets te zwaar getild het is nog zo vers.. vandaag twee weken geleden.. wat denken jullie dames? Ik stres enorm is nu al 3e operatie en wil eindelijk eens kunnen genieten van die boobies 

 

veel liefst Cynthia ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cynt1992

 

Mag ik eerlijk tegen je zijn?

Als ik je verhaal zo lees, had ik eigenlijk verwacht dat je nu wel wat rustiger aan zou doen. Dat je je goed aan de adviezen zou houden en op die manier geen overbodig risico zou nemen. Helaas lees ik dat niets minder waar is. Meid ik wil je echt ten zeerste aanraden vanaf nu rustig aan te doen, je goed te houden aan de adviezen en niet te verbaasd zijn dat het nu echt tijd nodig heeft om te herstellen. Je hebt al heel wat meegemaakt, maar deze keer moet je echt jezelf streng toespreken. Als je dingen blijft doen die niet mogen, blijf je de kans op complicaties vergroten. 

Het kost een hoop geld. Zorg goed voor jezelf.

 

Welke datum ben je geopereerd trouwens? Zetten we dat even in je titel erbij. En dan kun je dit topic aanhouden voor al je verdere updates 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie. Ja inderdaad hou me er nu ook echt aan en ben nu drie dagen flink rustig aan doen en zoek veel oppas voor me dochtertje dat deze mama veel kan rusten aangezien me vriend gewoon door werkt maar ga zeker streng voor me zelf zijn.. alleen 3 jaar geleden en nu was ik al die afspraken vergeten en bij Diana hadden ze me niet meer echt geïnformeerd nu had ik wel papieren mee gekregen bij de wellness kliniek maar van op me zij liggen wist ik niet en dan ga je Google kom je verschillende verhalen tegen uit eindelijk kliniek opgebeld om te vragen wat ik eigelijk al eerder had moeten doen stom stom! en tuurlijk mag je eerlijk zijn dat vind ik het belangerijkst ? hopelijk gaat het goed komen als ik veeeeel rust. Bedankt voor je bericht ik ben 12 februari geopereerd 

 

lieve groet Cynthia x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Cynt1992 zei:

Hoi best_boobie. Ja inderdaad hou me er nu ook echt aan en ben nu drie dagen flink rustig aan doen en zoek veel oppas voor me dochtertje dat deze mama veel kan rusten aangezien me vriend gewoon door werkt maar ga zeker streng voor me zelf zijn.. alleen 3 jaar geleden en nu was ik al die afspraken vergeten en bij Diana hadden ze me niet meer echt geïnformeerd nu had ik wel papieren mee gekregen bij de wellness kliniek maar van op me zij liggen wist ik niet en dan ga je Google kom je verschillende verhalen tegen uit eindelijk kliniek opgebeld om te vragen wat ik eigelijk al eerder had moeten doen stom stom! en tuurlijk mag je eerlijk zijn dat vind ik het belangerijkst ? hopelijk gaat het goed komen als ik veeeeel rust. Bedankt voor je bericht ik ben 12 februari geopereerd 

 

lieve groet Cynthia x 

Wellnesskliniek geeft normaal gezien heel uitgebreide regels mee. Hoop dat je het goed geregeld krijgt met je dochter, want een borstvergroting is een echte operatie. Daar horen nou eenmaal regels bij. Een goede voorbereiding is dan essentieel :)

 

Vanaf nu echt rustig aan. De pijn die je voelt zal hoogstwaarschijnlijk door de overbelasting komen. Echt niet handig dus. ;)

 

Succes!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Cynt1992 zei:

Klopt Dacht dat ik het allemaal goed had geregeld me moeder was hier 24-7 maar die heeft een hersenbloeding gehad dus liep alles even net iets anders helaas.. maar komt vast goed dankjewel voor je bericht ?

Oei, dat is heftig. Maar bedoel je dat je je moeder gevraagd had om er te zijn en ze heeft voor je operatie een hersenbloeding gehad? Of tijdens je herstel terwijl ze bij jou was?

Hoop dat ze er op tijd bij waren! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cynt1992 Jeetje zeg, wat een naar nieuws van je moeder, heel veel sterkte daarmee.

 

Ik ben ook 12-02 geopereerd. Als ik jou verhaal lees ben ik wel verbaasd hoe "druk" je bent. Denk alsjeblieft aan jezelf. Wat zijn uiteindelijk die paar weken op een mensen leven en het is voor een mooi en goed resultaat. De ingreep is pijnlijk, maar te doen. Alleen als je zo druk bent heb ik het idee dat het niet goed kan hechten en dan ga je nog meer zeer krijgen? Probeer je armen niet te hoog te krijgen, niet te tillen zwaarder dan twee kilo en weinig te bukken. Hou dat eventjes vol, en hopelijk gaat de pijn die je aangaf daardoor weg. Ik denk de plek die je aangeeft dat het overbelast is, maar ik ben geen arts.... Succes meid! Ik leef met je mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MenM 

Dankjewel! X 

 

heb jij nog last van je borst spieren als ik vragen mag? 

 

Denk inderdaad overbelast ik lig nu al 3 dagen echt plat op bed en de pijn die ik voelde is wel lichter geworden alleen heb ik veel last van me spieren denk ik echt aan me boven borst en loopt beetje rond zegma hoe me borst loopt me spieren hebben het ook wel echt te verduren gehad in 9 maanden tijd twee keer borst operatie alleen heb ik aan me linkse borst helemaal geen pijn maar me rechtse borst wel ben ook rechts dus doe bijna alles met rechts en die spier was van te voren ook niet gaan hechten. Ik doe zeker niets tillen zo weinig mogelijk bukken en veel op bed liggen met kussens in me rug hopelijk word het snel minder bij me eerste operatie was ik binnen twee weken eigelijk al hersteld ofja hersteld geen pijn niets meer had ik toen vind best wel eng nu.. dankjewel voor je bericht super lief! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MenM 

Dankjewel! X 

 

heb jij nog last van je borst spieren als ik vragen mag? 

 

Denk inderdaad overbelast ik lig nu al 3 dagen echt plat op bed en de pijn die ik voelde is wel lichter geworden alleen heb ik veel last van me spieren denk ik echt aan me boven borst en loopt beetje rond zegma hoe me borst loopt me spieren hebben het ook wel echt te verduren gehad in 9 maanden tijd twee keer borst operatie alleen heb ik aan me linkse borst helemaal geen pijn maar me rechtse borst wel ben ook rechts dus doe bijna alles met rechts en die spier was van te voren ook niet gaan hechten. Ik doe zeker niets tillen zo weinig mogelijk bukken en veel op bed liggen met kussens in me rug hopelijk word het snel minder bij me eerste operatie was ik binnen twee weken eigelijk al hersteld ofja hersteld geen pijn niets meer had ik toen vind best wel eng nu.. dankjewel voor je bericht super lief! Xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best_boobies 

 

inderdaad in me herstel toen ze hier was hoorde vandaag dat het een TIA was is bijna zelfde volgens mijn. Waren er gelukkig op tijd bij zag dat ze niet meer kon praten en maar op de bank bleef liggen wat ze normaal nooit doet bij mij thuis dus meteen 112 gebeld en ze werd opgenomen en hersenscan gehad op de scan was niets te zien dus ze snappen er niets van ze heeft wel eens meer gehad maar niet dat ze niet meer kon praten ze word verder onderzocht! Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je je rust nu houdt! Ik voel mijn borstspieren nog wel maar niet constant. Merk wel dat ze goed ah genezen zijn. Wat een verschil met twee weken geleden. Ik Kan ook steeds meer mijn armen gebruiken zonder dat het zeer doet. Maar voel het nog wel als ik per ongeluk te ver ga hoor. De plek die jij aangeeft voel ik geen pijn oid. Wel is rechts bij mij daar nog voller en wat harder dan links. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.