Ga naar inhoud

Voorstellen + 1e consult gehad!!


Schelpje

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Ik ben 23 jaar en denk al een hele tijd na over een borstvergroting. Ik zou graag een mooi vol resultaat willen, maar natuurlijk wel mooi in verhouding met mijn lichaam.

Ik ben ongeveer 170cm lang en rond de 58 kilo. Op dit moment heb ik maat 70C. Alleen zit er aan de bovenkant vrijwel niks.

Ik ben voor het eerst op consult geweest bij Faceland bij dr. Jansen. Ik vond hem een hele vriendelijke man en had ook gelijk een goed gevoel. We waren er eigenlijk super snel over uit. Na het meten kwamen we uit op: Motivatie 355cc high profile.

Ik heb hier wat foto’s van mijn passessie:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het gekke is alleen dat ze op de laatste foto’s ineens heel erg groot lijken haha, terwijl ik dat op de andere foto’s niet vind.

Zou dit komen omdat het pasprothesen zijn?

Omdat ik het toch wel moeilijk in te schatten vind hoe het echte eindresultaat uiteindelijk wordt ben ik nieuwsgierig naar jullie mening.

Ook zou ik heel graag wat foto’s willen bekijken van het resultaat van meiden die ongeveer dezelfde situatie hebben als ik of ook geopereerd zijn door deze pc. ?

 

Kusjes Schelpje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Schelpje,

 

Ik vind deze maat erg mooi staan bij jouw bouw!

 

Mijn bouw is vergelijkbaar met jou.  Ik had 300cc eurosilicone duelplane en heb pas een wissel ondergaan van 500cc. Ik denk dat 355 cc bij jou goed zal bevallen! 300cc vond ik destijds te weinig en nu de 500 net iets teveel (wel blij ik het gedaan heb hoor want ik weet dat het weer snel went!).

 

Groetjes,

Romokida 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi @Schelpje

 

Pasprothesen zijn altijd iets anders dan het daadwerkelijk wordt. Maar kwa volume klopt het vaak wel ongeveer. Ik dacht zelf ook dat het vrij groot was maar achteraf had ik liever wat meer cc gehad. 

Als deze maat je blij maakt dan lekker voor deze gaan, het staat je namelijk heel goed!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.