Ga naar inhoud

Wanneer heb je kans op 'Bottoming out'?


Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

 

Ik zal me even voorstellen.. ik ben 23 jaar en ik heb een cup-maat 75 b/c.
Mijn boobies zijn absoluut niet lelijk en daar ben ik me ook van bewust maar ik wil ze gewoon graag wat groter.

Nu ben ik afgelopen week bij dr. Hupkes geweest (Diana Gabriels) en die zei al direct dat ik kans heb op 'bottoming out'.. Dit omdat de afstand van mijn tepel tot mijn borstplooi 8cm en 8,5cm is. Ik schrok hier erg van..

Ook lees ik nu erg veel goede reacties van dr. Nio en dat hij hier veel ervaring mee heeft.

 

Weet iemand wanneer je veel kans hebt op  'bottoming out' en raden jullie dr. Nio nog steeds aan??

 

Bedankt ladies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Gvt zei:

Hoi hoi!

 

Ik zal me even voorstellen.. ik ben 23 jaar en ik heb een cup-maat 75 b/c.
Mijn boobies zijn absoluut niet lelijk en daar ben ik me ook van bewust maar ik wil ze gewoon graag wat groter.

Nu ben ik afgelopen week bij dr. Hupkes geweest (Diana Gabriels) en die zei al direct dat ik kans heb op 'bottoming out'.. Dit omdat de afstand van mijn tepel tot mijn borstplooi 8cm en 8,5cm is. Ik schrok hier erg van..

Ook lees ik nu erg veel goede reacties van dr. Nio en dat hij hier veel ervaring mee heeft.

 

Weet iemand wanneer je veel kans hebt op  'bottoming out' en raden jullie dr. Nio nog steeds aan??

 

Bedankt ladies!

Wat is een bottoming out precies? Dat het eronder uit gaat zakken of zo iets? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Gvt zei:

Hoi hoi!

 

Ik zal me even voorstellen.. ik ben 23 jaar en ik heb een cup-maat 75 b/c.
Mijn boobies zijn absoluut niet lelijk en daar ben ik me ook van bewust maar ik wil ze gewoon graag wat groter.

Nu ben ik afgelopen week bij dr. Hupkes geweest (Diana Gabriels) en die zei al direct dat ik kans heb op 'bottoming out'.. Dit omdat de afstand van mijn tepel tot mijn borstplooi 8cm en 8,5cm is. Ik schrok hier erg van..

Ook lees ik nu erg veel goede reacties van dr. Nio en dat hij hier veel ervaring mee heeft.

 

Weet iemand wanneer je veel kans hebt op  'bottoming out' en raden jullie dr. Nio nog steeds aan??

 

Bedankt ladies!

Hoi hoi

 

Hm.... dit is wel een lastige vraag. Ik kan me er wel enkele dingen bij voorstellen (zwakte van de huid, verlagen van borstplooi en dan evt het missen van stevigheid) maar ik zou je aanraden idd eens naar Nio te gaan. Hij (en vast nog wel een hoop andere pc’s, maar van hem

lees ik het het vaakst) kan je hier vast een goed antwoord op geven en ook aangeven hoe groot hij die kans acht. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.