Ga naar inhoud

Gevoel dat de protese verschuift


Aanbevolen berichten

Hey dames ik ben vandaag 4 dagen po en nog helemaal in het verband toch maak ik me zorgen en krijg geen duidelijk antwoord van de. Cliniek de linkerborst is wat geslonken maar ik voel heel veel beweging erin borrelen maar ook net of de protégé richting me oksel gaat zeg maar net ofdat die soms zwemt appart gevoel is dit normaal want rechts voel ik helemaal niks in me borst ik heb achter de borstspier 440 cc laten zetten iemand anders ervaring hiermee ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2019 om 19:46, Marielle12 zei:

Hey dames ik ben vandaag 4 dagen po en nog helemaal in het verband toch maak ik me zorgen en krijg geen duidelijk antwoord van de. Cliniek de linkerborst is wat geslonken maar ik voel heel veel beweging erin borrelen maar ook net of de protégé richting me oksel gaat zeg maar net ofdat die soms zwemt appart gevoel is dit normaal want rechts voel ik helemaal niks in me borst ik heb achter de borstspier 440 cc laten zetten iemand anders ervaring hiermee ??? 

Ondertussen is het al vrijdag, ik zie je bericht nu pas. Jij loopt vier dagen achter mij...Ik heb 300 en 325cc dualplane gekregen. Ik heb zelf niet het gevoel dat mijn prothese schuift. Wel heb ik rechts bij een bepaalde beweging dat ik een geluid voel en hoor. Beetje alsof rubber geduwd wordt... met een borrelend geluid alsof er vocht verplaatst wordt. Zelf heb ik dit aan mijn chirurg kunnen vragen met mijn eerste controle. Hij vindt alles er goed uitzien, en denkt dat het of mijn spier is die ik voel die aan het herstellen is, of dat er inderdaad vocht verplaatst wordt door de beweging. Ik hoefde mij er geen zorgen om te maken.

Waarom krijg je geen duidelijk antwoord van je kliniek? Als je je zorgen maakt zou ik nog is een keer bellen en eventueel vragen of je langs mag komen....? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ja ik krijg als antwoord dat het mogelijk is maar hoe en wat kan ze niet vertellen moest een sportbh over me intape aan doen majh dat zit zo strak met de tape dat ik dat uitgedaan heb krijg nu al moeilijk lucht zo strak ben ik ingetapet dus niet veel verder gekomen met de vraag kan ook lucht zijn maar het ie net een golf zee soms ik vind het heel moeilijk uitleggen hoor totaal geen geluid erbij wel dat het heen en weer gaat ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.