Ga naar inhoud

Vrijen na een borstvergroting, wanneer na de BV?


Lisaah

Aanbevolen berichten

Meiden, ik ben vannacht zo stom geweest!!!

Precies 4 weken PO kroop ik na het douchen in kanten jurkje naast mijn man het bed in. Zonder bh en zonder mijn elastische wikkel om dus.

Van het 1 kwam het ander en voordat ik het wist ehhh..lagen we flink te vrijen. Helaas in een houding die mijn borsten geen goed deed, ze hingen naar beneden en kregen behoorlijk wat schokken te voortduren. Na een minuut of 5 drong het tot me door dat ik toch beter mijn elastische wikkel tenminste weer om kon doen en dat heb ik gedaan.

Enfin, ik wil niet teveel details geven, maar uiteindelijk werd ik vannacht wel wakker met pijn in mijn rechterborst bovenaan. Het voelde alsof het spierpijn was of dat de aanhechting beschadigd was. Ook was ik bang dat mijn anatomische borst (dual plane) misschien gedraaid was, maar in de spiegel zagen ze er allebei hetzelfde en normaal uit.

Vanmorgen heb ik nog een wat branderig gevoel gehad, nu gaat het weer redelijk, al voel ik de prothese rechts nu iets meer aanwezig dan voorheen.

Ik ben flink geschrokken!!!

Alle weken ben ik zo voorzichtig geweest, weinig autorijden, niks tillen, niet hoog pakken etc.

En dan op een avond zoals gisteren, even een moment van verstandsverbijstering (in combi met enthousiasme om voor het eerst in mijn leven mét borsten te kunnen vrijen!!), heb ik misschien het herstel van mijn borsten ondermijnd.

Ik ben bang dat ik nu kapselvorming krijg of meer littekensweefsel omdat ik het misschien 'kapot' heb gemaakt vanbinnen...

Groetjes van een normaliter verstandige meid, maar gisteren helaas even niet...

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid!!

Ik hoop dat je genoten hebt, want geef het gewoon een paar dagen, dan komt het vast wel goed!!! :106:

Als je over een paar dagen nog klachten hebt (echt pijn en brandend gevoel) dan zou ik eens informeren bij je chirurg..

Ik heb deze week ook veeel te veel gedaan, met name weer begonnen met werken en sommige dingen voor je het weet toch doen! Heb nu voor het eerst af en toe een steekje, maar meer niet.. En ik ben morgen ook 4 weken PO..

Komt vast wel goed schatje :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi meisje toch!

Ik denk dat er niks aan de hand is hoor, mocht je nou last blijven houden ga dan even langs bij je arts ^_^

Na 4 weken denk ik dat ze een beetje geiriteerd zullen zijn maar denk dat er niet meer aan de hand is!

Nou lekker rustig aan doen he meid :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:140: Bad girl ! :)

't Is idd niet hét beste standje om die borsten te ontzien ...

Normaal dat je borstspier nu protesteerd hoor , je zal dat nog wel hebben in de toekomst als je wat veel hooi op je vork neemt . Dat kan makkelijk een dag of 3 aanhouden dus niet te vlug ongerust worden .

Protheses hebben 4 tot 6 weken nodig om in te kapselen , hoogstwaarschijnlijk is er niks maar de komende 2 weken leg je je maar lekker op je rug :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties!

Het is zo fijn om jullie mailtjes te lezen, want ik was echt geschrokken en boos op mijzelf en bezorgd...

Bedankt ook voor het advies; ik heb het ziekenhuis waar ik mijn bv heb gekregen toch nog maar even gebeld en ook zij zei dat ik het rustig aan moet blijven doen, maar dat ik me geen zorgen hoef te maken over inkapseling.

Als ik echt pijn krijg kan ik altijd langskomen voor controle.

Maar het voelt nu beter gelukkig, geen pijn meer...dus mijn borsten zijn weer op adem aan het komen :blush:

Liefs en alvast een goed weekend,

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ligt dat nu aan mij of is 5 weken echt verschrikkelijk lang :blink:

Mag het gewoon niet van de pc of doet het echt nog zoveel pijn daarvoor en voel je je er niet goed bij?

Ik krijg ze deze zomer, en ik dacht zo max een weekje geen seks :blush:

Hihi zal dan wel verkeerd zijn...

Mag het ook niet als je gewoon rustig op je rug ligt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Nou, ik had geen vaste vriend ;-). Maar ik vond ze er aan het begin ook niet supermooi uitzien ofzo. En ze deden nog best veel pijn. Maar na 5 weken ben ik los gegaan hoor. Was geen probleem.

:141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.