Ga naar inhoud

Yaz89 : 28 februari 2019 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hey lieve dames,

 

Ik wil jullie als eerste bedanken voor alle ervaringen en tips die jullie met elkaar delen. De afgelopen maanden heb ik hier veel aan gehad :)

 

Ik ben bijna 30 jaar en ik heb een volle 75 A cup. Na jaren wikken en wegen heb ik besloten om dit jaar dan eindelijk de stap te nemen en mijn borsten te laten vergroten. Aan de onderkant ben ik wat breder en ik wil mijn lichaam graag wat meer in proportie brengen.

 

De afgelopen maanden heb ik veel research gedaan en ben ik op consulten geweest bij de volgende klinieken: Boerhaave, Diana Gabriels, Bergman en tot slot bij de Jan van Goyen. Mijn ervaringen verschilden per kliniek en ik merkte al snel dat de plastische chirurgen elkaar soms ook tegen spraken. Met heel veel keuzes die ik moest maken, ben ik afgegaan op mijn gevoel en de informatie die ik opgezocht had. Ik heb consulten gehad voor siliconen protheses, lipofilling en tot slot over de Monobloc Hydrogel. Het laatste is de optie waar ik mij het meest prettig bij voel en waar ik ook achter sta. Ik vond het zelf heel fijn om de ervaringen te lezen van de dames op dit forum die ook de hydrogel hebben. Hopelijk hebben andere dames straks ook iets aan mijn ervaringen ?

 

Op 28/02 wordt ik geopereerd door Dr. van Selms en ik heb inmiddels al twee consulten gehad, omdat ik het erg lastig vond om het aantal CC's te bepalen. Ik ga nu voor 320CC en dit voelt goed. Ik ben 1.76 lang en ik weeg 68 kilo. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt, daar zal ik straks achter komen haha. Later zal ik een operatie verslag plaatsen en t.z.t. misschien wat foto's in een album. Ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook heel spannend. Het is niet voor niets dat ik er zolang over gedaan heb om tot deze belangrijke beslissing te komen ;)

 

Liefs, Yaz ❤️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Yaz89 zei:

Hey lieve dames,

 

Ik wil jullie als eerste bedanken voor alle ervaringen en tips die jullie met elkaar delen. De afgelopen maanden heb ik hier veel aan gehad :)

 

Ik ben bijna 30 jaar en ik heb een volle 75 A cup. Na jaren wikken en wegen heb ik besloten om dit jaar dan eindelijk de stap te nemen en mijn borsten te laten vergroten. Aan de onderkant ben ik wat breder en ik wil mijn lichaam graag wat meer in proportie brengen.

 

De afgelopen maanden heb ik veel research gedaan en ben ik op consulten geweest bij de volgende klinieken: Boerhaave, Diana Gabriels, Bergman en tot slot bij de Jan van Goyen. Mijn ervaringen verschilden per kliniek en ik merkte al snel dat de plastische chirurgen elkaar soms ook tegen spraken. Met heel veel keuzes die ik moest maken, ben ik afgegaan op mijn gevoel en de informatie die ik opgezocht had. Ik heb consulten gehad voor siliconen protheses, lipofilling en tot slot over de Monobloc Hydrogel. Het laatste is de optie waar ik mij het meest prettig bij voel en waar ik ook achter sta. Ik vond het zelf heel fijn om de ervaringen te lezen van de dames op dit forum die ook de hydrogel hebben. Hopelijk hebben andere dames straks ook iets aan mijn ervaringen ?

 

Op 28/02 wordt ik geopereerd door Dr. van Selms en ik heb inmiddels al twee consulten gehad, omdat ik het erg lastig vond om het aantal CC's te bepalen. Ik ga nu voor 320CC en dit voelt goed. Ik ben 1.76 lang en ik weeg 68 kilo. Hopelijk heb ik de juiste keuze gemaakt, daar zal ik straks achter komen haha. Later zal ik een operatie verslag plaatsen en t.z.t. misschien wat foto's in een album. Ik heb er enorm veel zin in, maar ik vind het ook heel spannend. Het is niet voor niets dat ik er zolang over gedaan heb om tot deze belangrijke beslissing te komen ;)

 

Liefs, Yaz ❤️
 

 

 

Welkom en gefeliciteerd met je datum!

 

Ik ben twee weken geleden geopereerd en ook gekozen voor de hydrogel. Voelde mij zelf hier ook het prettigst bij. Ze zijn natuurlijk nog lang niet hersteld maar nu al zeer tevreden. Aantal cc’s blijft inderdaad altijd lastig! Ik heb uiteindelijk gekozen voor 340 maar hier ook heeeel veel over getwijfeld haha. Vooralsnog iig nog geen spijt, vind ze heel erg mooi en passend bij mijn lijf.

 

Veel plezier met het aftellen! :)

 

Denk dat @best_boobie je topic kan verplaatsen naar operatieverslagen ?

 

 

Liefs xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Francisca91 jij bent goed bezig met taggen :35: 

 

Hoo @Yaz89

Welkom! ;) 

Top dat je nu een keuze gemaakt hebt en weet wat je wilt... zo zeker als iemand kan zijn voor een bv dan hihi 

 

Ik zal je topictitel een beetje aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan kun je hier idd je ervaringen blijven bijhouden. 

 

Succes met het ernaar toe leven!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Hierbij mijn operatieverslag dames :) Ik ben inmiddels een maand geleden op 28/2 om 8.00 uur geopereerd. Ik was toch wel erg zenuwachtig, maar iedereen was super aardig. Het onder narcose gaan verliep heel rustig, voordat ik het wist viel ik in slaap. Rond 9.30 uur werd ik wakker en toen had ik wel pijn. Gelukkig kreeg ik meteen extra pijnstilling en daarna lieten ze mij rustig bijkomen. Ik kreeg een lekker warm kacheltje bij mijn voeten en viel weer half in slaap. Nadat ik gegeten en gedronken had en zelf naar de WC geweest was, mocht ik om 13.00 uur weer naar huis. 
 
De dagen na mijn operatie ben ik helaas erg beroerd geweest door de pijnstilling die ik meegekregen had. Ik kreeg last van bijwerkingen en ik ben na twee dagen dan ook gestopt met de zwaardere pijnstilling. Ik ben toen overgestapt naar alleen paracetamol. Dit was pijnlijk, maar wel te doen. Ik ben super dankbaar dat mijn ouders voor mij gezorgd hebben, want ik kon echt niets zelf de eerste periode. Na 3 weken ben ik weer aan het werk gegaan. Ik verveelde mij enorm thuis. Helemaal omdat je zo beperkt ben in wat je zelf kunt doen. 
Uiteindelijk heb ik 340CC Monobloc Hydrogel gekregen. Dokter van Selms is echt een top arts en hij heeft er iets heel moois van gemaakt :) Ik ben heel blij met mijn nieuwe vriendinnen en het ziet er nu al natuurlijk uit hoe ze vallen. Het was wel afzien, maar het is het waard. Ik zal binnenkort nog wat foto’s in een album zetten.
Als jullie vragen hebben over de Monobloc Hydrogel, dan mogen jullie altijd een berichtje sturen. 
 
Liefs, Yaz ❤️ 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Yaz,

 

Herkenbaar verslag, haha. Fijn om te lezen dat je zo blij bent met je borsten! :) We zijn op dezelfde dag en vrijwel op hetzelfde tijdstip geopereerd, las ik net, alleen compleet andere protheses, haha. Wanneer je een album hebt zou ik graag een kijkje willen nemen :). Nog ff geduld en de 6 week zitten erop!

 

Liefs,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.