Ga naar inhoud

Christien : 8 januari 2019 : Dr. Janssen : Janssen kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Op ‎12‎-‎1‎-‎2019 om 04:16, Christien zei:

Hallo iedereen, 

 

Ik heb al een bv ondergaan op 8 januari 2019 met 800 cc duel plane via diana Gabriel 

De pc is martin janssen in Oisterwijk 

Ben 42 jaar heb 4 kinds en het valt me best zwaar 

Mijn bh maat was een 75b nu geen idee 

 

Hoi hoi

Gefeliciteerd met je boobs meid! 
Hopelijk heb je wel hulp in huis, want met 4 kinderen zonder hulp is haast niet te doen. Het is namelijk heel belangrijk om je aan de adviezen te houden die je meegekregen hebt. Het is een zware operatie en dus daar hoort pijn bij helaas.. Ook het niet tillen en het niet doen van zwaar huishoudelijk werk is belangrijk voor een goed herstel!! Hopelijk kun je dus je rust nemen en het huishouden aan anderen overlaten. 
Als je nu 6 weken de tijd neemt om goed te herstellen heb je daarna jaren plezier van je boobs :)
Zorg dat je niets forceert in die eerste weken, want dit kan je kapselvorming verstoren en daardoor straks problemen geven met overmatig kapsel of kapselcontractie. (om een voorbeeld te noemen)

Een goed herstel gewenst!! 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

 

Dankjewel voor je reactie bb 

Ik ben erg verwend de eerste dagen door mijn mannen 

Nu ben ik zelf iemand die graag zelf dingen doe best lastig om het steeds te moeten vragen 

Sinds twee dagen ben ik wat aan het rommelen in huis 

Ik rust tussen door wel en doe geen zware dingen het gaat ook echt niet 

Vanmorgen geprobeerd met de auto de kleinste naar school te brengen nou manlief heeft hem opgehaald want vond het niet fijn 

En natuurlijk zit er ineens iets wat er niet is geweest hihihi 

Ik heb niet veel pijn meer Af en toe aan de zijkant dan ga ik gelijk rusten en dan trekt het weg 

Wil je ook iets over jezelf vertellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Christien zei:

Hoi hoi

 

Dankjewel voor je reactie bb 

Ik ben erg verwend de eerste dagen door mijn mannen 

Nu ben ik zelf iemand die graag zelf dingen doe best lastig om het steeds te moeten vragen 

Sinds twee dagen ben ik wat aan het rommelen in huis 

Ik rust tussen door wel en doe geen zware dingen het gaat ook echt niet 

Vanmorgen geprobeerd met de auto de kleinste naar school te brengen nou manlief heeft hem opgehaald want vond het niet fijn 

En natuurlijk zit er ineens iets wat er niet is geweest hihihi 

Ik heb niet veel pijn meer Af en toe aan de zijkant dan ga ik gelijk rusten en dan trekt het weg 

Wil je ook iets over jezelf vertellen 

Oh mag jij al autorijden? Dat is best snel, maar de adviezen zijn daar idd anders in bij elke pc.. Echter, let erop dat het verzekeringstechnisch verantwoord is.. Niet bekwaam is niet bevoegd :)

Of ik iets over mezelf wil vertellen? Ik heb 6.5 jaar geleden een bv gehad, 450 cc voor de spier. Ben hier administrator en probeer ervoor te zorgen dat het forum overzichtelijk blijft ;) 
Maar als je specifieke vragen hebt, kun je me ook altijd een pb sturen :)

Een goed herstel nog!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.