Ga naar inhoud

id2 : 8 januari 2019 : Dr. Rooijens : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hi meiden, ik stap hier binnen op het forum twee dagen na mijn operatie. Die is dus al achter de rug! Op 8 januari ben ik geopereerd door dokter Rooijens. Zit nu thuis op de bank en ben heel benieuwd naar de ervaringen en resultaten van anderen.

Zelf heb ik de borstvergroting laten doen na lang wikken en wegen. Ik heb mijn kinderen borstvoeding gegeven en ben na de laatste bevalling flink afgevallen. Er was dus weinig over van mijn borsten, 'lege theezakjes'. Ik had nog een klein, slap B-cupje over. De sportbeha die ik nu draag, is maat D! Heb aan beide kanten 375cc ronde protheses dual plane laten plaatsen.

Ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind ze wel vrij hoog zitten namelijk. Herkennen jullie dat? 

grts en succes voor iedereen die nog uitkijkt naar de OK-datum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎1‎-‎2019 om 13:17, i2d zei:

Hi meiden, ik stap hier binnen op het forum twee dagen na mijn operatie. Die is dus al achter de rug! Op 8 januari ben ik geopereerd door dokter Rooijens. Zit nu thuis op de bank en ben heel benieuwd naar de ervaringen en resultaten van anderen.

Zelf heb ik de borstvergroting laten doen na lang wikken en wegen. Ik heb mijn kinderen borstvoeding gegeven en ben na de laatste bevalling flink afgevallen. Er was dus weinig over van mijn borsten, 'lege theezakjes'. Ik had nog een klein, slap B-cupje over. De sportbeha die ik nu draag, is maat D! Heb aan beide kanten 375cc ronde protheses dual plane laten plaatsen.

Ben heel erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Ik vind ze wel vrij hoog zitten namelijk. Herkennen jullie dat? 

grts en succes voor iedereen die nog uitkijkt naar de OK-datum

 

Hoi hoi
Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je boobs!!!

Het hoge verandert normaal gezien in de loop der tijd nog :) Geef dat maar de tijd en houd je aan de adviezen die je meekreeg van de kliniek :35:

Je bent waarschijnlijk in Bergman Clinics geopereerd, aan de naam van de pc te zien?
Ik zal je topictitel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Zo staat je topic op de juiste plaats en kun je hier blijven updaten. Dan staat alles handig en overzichtelijk bij elkaar :)

 

Een goed herstel gewenst!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.