Ga naar inhoud

Nikkyy : 22 december 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hi, 

Ik ben hier nieuw en stel me graag even voor. Ik ben een mama van 2 en heb sinds de borstvoeding van mijn kids een lege b cup overgehouden... (voorheen heel mooi vol en rond) 

Nu ben ik bij praktijk gabriels geweest en de pc dr. Gabrietz adviseerde mij een mentor prothese van 375cc high profile. 

Ik ben vrij lang 176 en weeg 70 kg. Zijn er hier dames met soort gelijke protheses? Ik ben er benieuwd wat de resultaten bij jullie zijn geworden, en. Op welke cupmaat ik straks ongeveer kan rekenen. 

Liefs nikkyy

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Nikkyy zei:

Hi, 

Ik ben hier nieuw en stel me graag even voor. Ik ben een mama van 2 en heb sinds de borstvoeding van mijn kids een lege b cup overgehouden... (voorheen heel mooi vol en rond) 

Nu ben ik bij praktijk gabriels geweest en de pc dr. Gabrietz adviseerde mij een mentor prothese van 375cc high profile. 

Ik ben vrij lang 176 en weeg 70 kg. Zijn er hier dames met soort gelijke protheses? Ik ben er benieuwd wat de resultaten bij jullie zijn geworden, en. Op welke cupmaat ik straks ongeveer kan rekenen. 

Liefs nikkyy

Hoi hoi

Begrijp ik het goed uit je topictitel en heb je reeds een operatiedatum?
Zo ja, wil je dan even aangeven in welke kliniek je geopereerd gaat worden, dan passen we je titel aan en kun je in dit topic al je updates plaatsen.. Ik denk dat je dan ook iets meer reacties krijgt :)
Er zijn meerdere meiden die in die periode geopereerd worden, dus het is meestal leuk om elkaar te steunen en samen af te tellen!

Laat maar even weten hoe of wat!!
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag gaan aftellen! Aanstaande zaterdag gaat het gebeuren. Ik zal nog even voor  foto's plaatsen. Nu een lege b cup en morgen hoor ik definitief hoeveel cc het gaat worden. In ieder geval een mentor hp. 

Iemand recent nog door dr gabrietz geopreerd? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.