Ga naar inhoud

borstvergroting


Aanbevolen berichten

halloo iedereen,

 

Ik ben Julie ik zoek meer informatie over chirurgen die ervaring hebben met grote protheses. 
5 jaar geleden heb ik mijn borsten laten vergroten met 380 cc ongeveer. mijn protheses bewegen onder mijn spier dus ik wil grotere borsten maar ook een chirurg die mij echt van mijn probleem kan af helpen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, liieke zei:

halloo iedereen,

 

Ik ben Julie ik zoek meer informatie over chirurgen die ervaring hebben met grote protheses. 
5 jaar geleden heb ik mijn borsten laten vergroten met 380 cc ongeveer. mijn protheses bewegen onder mijn spier dus ik wil grotere borsten maar ook een chirurg die mij echt van mijn probleem kan af helpen.

 

 

Hoi hoi

 

Heb je toevallig monobloc prothesen nu, destijds in de wellnesskliniek geweest?

Ik kan me vergissen uiteraard, maar ik weet dat die daar (dit aantal cc ook) heel vaak geplaatst werden toen....

 

Als je nu het maximale eruit wilt halen, kun je naar Plovier ( Be-clinic in Overijse) en naar Nio (Olvg-west in Amsterdam)

 

Beide kunnen opvullen zoals jij wilt, en gebruiken vaak grotere prothesen als de klant dat wenst :35: 

 

Je zou ervaringen kunnen opzoeken via de zoekbalk. Voor Nio moet je even zoeken op olvg en parkkliniek, aangezien er meer dan drie tekens gebruikt moeten worden in de zoekbalk

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2018 om 17:29, best_boobie zei:

Hoi hoi

 

Heb je toevallig monobloc prothesen nu, destijds in de wellnesskliniek geweest?

Ik kan me vergissen uiteraard, maar ik weet dat die daar (dit aantal cc ook) heel vaak geplaatst werden toen....

 

Als je nu het maximale eruit wilt halen, kun je naar Plovier ( Be-clinic in Overijse) en naar Nio (Olvg-west in Amsterdam)

 

Beide kunnen opvullen zoals jij wilt, en gebruiken vaak grotere prothesen als de klant dat wenst :35: 

 

Je zou ervaringen kunnen opzoeken via de zoekbalk. Voor Nio moet je even zoeken op olvg en parkkliniek, aangezien er meer dan drie tekens gebruikt moeten worden in de zoekbalk

 

xxx BB

hoi.

Nee ik ben niet in de welness kliniek geweest. ben bij DR. De Meulder geweest in Antwerpen

 

dankje voor de info.!

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.