Ga naar inhoud

Repositioneren protheses (9 maanden PO)


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Heb dringend advies nodig!!!! Eind februari 2018 heb ik een borstvergroting laten doen door dr. Nio bij het Park Medisch Centrum. Ik had a75 en heb in een borst 325cc en de andere borst 350cc. Na mijn eerste controle (na een week) bleek dat ik toch een band moet dragen. De heb ik sindsdien in totaal 12 weken moeten dragen, omdat ze heel langzaam zakte. In juli heb ik een mail gestuurd, omdat ik ze nog steeds te hoog vond (matige onderplooi, valt niet over litteken)... Dr Nio heeft hierbij aangegeven dat het dragen van een band na 4.5 maand geen zin meer heeft en dat mocht ik ze lager willen hebben dit operatief moet gebeuren. Erg teleurstellend als je na zo lang bijna geen borsten eindelijk een operatie ondergaan hebt, maar het resultaat niet is wat je ervan had verwacht. Ik begon aan mijzelf te twijfelen of het misschien niet gewoon zo hoort. Vandaag ben ik daarom teruggegaan om ze te laten zien en zijn mening te vragen. Ook dr Nio vond ze te hoog. Ik heb geen pushup bh's, alleen stoffen topjes, heb 6 maanden niet gesport na mijn operatie. Ik kan ervoor kiezen om nog een keer geopereerd te worden, zodat hij mijn spieren meer kan oprekken nog en ze dus lager geplaatst zullen worden. Dan begint het hele riedeltje alleen weer opnieuw en dat binnen een jaar.... Aan de andere kant betaal je er een hoop geld voor en verwacht je dan ook mooi resultaat. 

Mijn gevoel zegt dat ik het gewoon moet doen, maar ik zit met heel veel vragen. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ditzelfde hebben meegemaakt of mensen kennen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten. Ik heb de operatie als best heftig ervaren en wil eigenlijk nog 200 vragen stellen aan dr Nio...

Gr Tessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, TessDz zei:

Hoi meiden,

 

Heb dringend advies nodig!!!! Eind februari 2018 heb ik een borstvergroting laten doen door dr. Nio bij het Park Medisch Centrum. Ik had a75 en heb in een borst 325cc en de andere borst 350cc. Na mijn eerste controle (na een week) bleek dat ik toch een band moet dragen. De heb ik sindsdien in totaal 12 weken moeten dragen, omdat ze heel langzaam zakte. In juli heb ik een mail gestuurd, omdat ik ze nog steeds te hoog vond (matige onderplooi, valt niet over litteken)... Dr Nio heeft hierbij aangegeven dat het dragen van een band na 4.5 maand geen zin meer heeft en dat mocht ik ze lager willen hebben dit operatief moet gebeuren. Erg teleurstellend als je na zo lang bijna geen borsten eindelijk een operatie ondergaan hebt, maar het resultaat niet is wat je ervan had verwacht. Ik begon aan mijzelf te twijfelen of het misschien niet gewoon zo hoort. Vandaag ben ik daarom teruggegaan om ze te laten zien en zijn mening te vragen. Ook dr Nio vond ze te hoog. Ik heb geen pushup bh's, alleen stoffen topjes, heb 6 maanden niet gesport na mijn operatie. Ik kan ervoor kiezen om nog een keer geopereerd te worden, zodat hij mijn spieren meer kan oprekken nog en ze dus lager geplaatst zullen worden. Dan begint het hele riedeltje alleen weer opnieuw en dat binnen een jaar.... Aan de andere kant betaal je er een hoop geld voor en verwacht je dan ook mooi resultaat. 

Mijn gevoel zegt dat ik het gewoon moet doen, maar ik zit met heel veel vragen. Ik ben heel benieuwd of er mensen zijn die ditzelfde hebben meegemaakt of mensen kennen die in een vergelijkbare situatie hebben gezeten. Ik heb de operatie als best heftig ervaren en wil eigenlijk nog 200 vragen stellen aan dr Nio...

Gr Tessa

Hoi hoi

Och jeetje, dat is echt balen zeg!!
Had je toevallig heel strakke borstspieren door het sporten? Dan komt dit namelijk wel eens voor helaas...
Het komt echter zeer zelden voor bij Nio, het verbaasd me zelfs! Zelden dat hij een heroperatie moet uitvoeren vanwege deze problematiek. 
Hij is echter wel de juiste man om dit probleem ook echt op te lossen hoor. Hij weet wat hij doet, dus ik zou zelf die kans nemen om opnieuw geopereerd te worden.. Heel vervelend dat je dan weer opnieuw moet herstellen natuurlijk, maar mij lijkt dat beter, dan hier nog jaren tegenaan te kijken en uiteindelijk al die tijd niet tevreden te zijn met borsten die je toch veel geld gekost hebben. 
Nio maakt echt hele mooie borsten, dus het zou zonde zijn om zo rond te blijven lopen.. Maar goed, je moet er wel zelf achter staan natuurlijk!

Er worden wel vaker heroperaties elders uitgevoerd vanwege te hoog zittende prothesen, soms omdat de pc de pocket niet juist gemaakt heeft, maar ook omdat de spieren erg strak zijn en de prothese niet de ruimte krijgt die hij moet krijgen.. 

Zijn er nog vragen waar wij je evt mee kunnen helpen?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie BB! Heel fijn. Zat echt een beetje in de stress hierdoor.. 

Ik heb wel altijd heel intensief gesport en vooral de laatste maanden (drie keer per week boksen). Dus dat kan best zo zijn.. Mijn vader zei dat ook al!! Dus het klinkt wel heel logisch, maar heb daar nooit bij stil gestaan. Alleen is dat niet te zien bij een operatie of te voelen wanneer je ze oprekt? (ik heb hier geen verstand van uiteraard). Kan ook wel verklaren waarom ik de operatie (pijn erna) zo vond tegenvallen. Vond het echt wel heel heftig. 

En ik heb verder ook nog wel vertrouwen in dr Nio. Wellicht is het een inschattingsfout geweest! Verder lees ik alleen maar goede verhalen over hem. 

Stel ik zou daarna weer gaan trainen, is er dan weer een grote kans dat ze omhoog kunnen schieten? Kan mij niet voorstellen dat andere mensen nooit meer echt intensief sporten na een borstvergroting. 

Bedankt voor je advies! 

Gr Tessa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, TessDz zei:

Bedankt voor je reactie BB! Heel fijn. Zat echt een beetje in de stress hierdoor.. 

Ik heb wel altijd heel intensief gesport en vooral de laatste maanden (drie keer per week boksen). Dus dat kan best zo zijn.. Mijn vader zei dat ook al!! Dus het klinkt wel heel logisch, maar heb daar nooit bij stil gestaan. Alleen is dat niet te zien bij een operatie of te voelen wanneer je ze oprekt? (ik heb hier geen verstand van uiteraard). Kan ook wel verklaren waarom ik de operatie (pijn erna) zo vond tegenvallen. Vond het echt wel heel heftig. 

 

Dikke kans dat het te maken heeft met het boksen idd! De borstspieren zijn dan zeer goed ontwikkeld en ingekort door het vele trainen.
Nu heb je een half jaar niet meer getraind dus zal er meer rek zitten in je spieren en dus zal het herstel je een stuk beter afgaan dan bij je eerst bv :)
Je moet je wel echt nu na de operatie 6 weken rustig houden en ik zou zelf het boksen pas na 3 maanden weer gaan opbouwen. Niet er meteen invliegen, maar echt rustig opbouwen. 
 

5 minuten geleden, TessDz zei:

En ik heb verder ook nog wel vertrouwen in dr Nio. Wellicht is het een inschattingsfout geweest! Verder lees ik alleen maar goede verhalen over hem. 

 

Inschattingsfout, het zou kunnen..... Niet iedereen heeft zulke strakke spieren als jij en dan kan het natuurlijk gebeuren.. Ook Nio is geen robot die zonder inschattingsfouten leeft.. Maar hij gaat het wel voor je oplossen, zonder morren, en dat spreekt wel voor hem natuurlijk. Hij wil gewoon dat de klant tevreden is, en dat siert hem. 
 

5 minuten geleden, TessDz zei:



Stel ik zou daarna weer gaan trainen, is er dan weer een grote kans dat ze omhoog kunnen schieten? Kan mij niet voorstellen dat andere mensen nooit meer echt intensief sporten na een borstvergroting. 


Ik denk, dat als je echt 3 maanden wacht met trainen en daarna rustig opbouwt, dat die kans echt minimaal is. De pockets zijn dan weer gesloten en zijn dan volledig herstelt.. Er zijn meer meiden die intensief sporten en na die tijd weer rustig gaan opbouwen. Heb het eigenlijk nog niet gezien in de afgelopen 6,5 jaar dat prothesen dan aan de wandel gingen.... Of het moet om een hevige impact geweest zijn... Maar dat komt natuurlijk echt weinig voor..

Ik kan echter niet in % spreken, ben geen pc en doe geen onderzoek ;) Kan alleen uitgaan van de ervaringen die hier op het forum gedeeld zijn in de loop der jaren :)
 

5 minuten geleden, TessDz zei:


Bedankt voor je advies! 

Gr Tessa

 

Graag gedaan!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.