Ga naar inhoud

allisonbosxx : 10 oktober 2018 : Dr. Schiettecatte : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Dames,

 

Mijn eerste topic hier! Dus excuses als het allemaal een beetje raar is haha! 

Eerst ging ik naar Bergman, geen idee waarom eigenlijk, gewoon omdat het bekend was denk ik.. hahah! Maar na mijn consult was ik helemaal niet tevreden met de kliniek en ik voelde mij niet serieus genomen... (Ik ben nog maar 19 dus waarschijnlijk daardoor). Daarna ging ik naar CosMed omdat ik goede verhalen hoorde over deze kliniek, ik had een afspraak met pc dr. Schiettecatte. Buiten dat de man erg aardig en rustig overkwam, kreeg ik ook echt het gevoel dat hij al lang in het vak zat en veel kennis had, in tegenstelling tot de pc bij Bergman kliniek. 

Ik wilde een borstvergroting omdat ik een misvorming in mijn borst had (tubereuze borstmisvorming denk ik nu) en ik wist dat dit opgelost kon worden met een prothese. De pc heeft mij veel verteld over de werking van verschillende protheses etc. Toen zijn wij samen op een ronde prothese 275 cc voor de spier gekomen. Ik hoefde niet heel veel meer want ik had van mijzelf al een D80, het was echt om de vorm te corrigeren. Hierna hebben we eigenlijk gelijk alles besproken over mogelijke data's, en de volgende dag heb ik een afspraak gemaakt voor 10 oktober. Toen het eindelijk 10 oktober was was ik eigenlijk niet echt zenuwachtig en had ik er echt zin in! Eenmaal aangekomen moet ik mij omkleden en mocht ik alvast gaan liggen en kreeg ik mijn infuus alvast ingebracht. Na een half uurtje daar gelegen te hebben, en na dat dr. Schiettecatte nog even langs kwam om op mn borsten te tekenen en alles door te nemen, gingen we naar de ok. Ik ben erg goed op mn gemak gesteld en had er een goed gevoel over. Ik werd om 8:45 in slaap gebracht en werd om 9:30 weer wakker! Gelukkig was alles goed gegaan! Ik was bang voor de misselijkheid dus hadden ze tijdens de narcose nog was anti misselijkheid spul in mij gespoten. Ik heb daarna een broodje gegeten, wat gedronken en naar de wc gegaan. En toen mocht ik eigenlijk wel weer gaan! 

De eerste dag qua pijn viel mij reuze mee, alsof ik hele erge spierpijn had. Dag 2 was wat minder... Pijnstillers waren uitgewerkt en nu moest ik het doen op Ibuprofen en paracetamol... Pijn was niet heel ernstig en zolang ik lag was het prima te doen! Had alleen best last van de narcose.. Was aardig misselijk, en gewoon over het algemeen een ziek gevoel.. En de dagen die daar op volgde ging het elke dag een stuk beter! Op dag 5 heb ik zelfs alweer een hek geschilderd (misschien ook niet geheel slim maar don't worry, ik heb gewoon naar mijn lichaam geluisterd en wanneer ik pijn kreeg of het mij teveel werd ging ik weer ff zitten en wat drinken). Maar zoals ik net alweer zei, de pijn viel mij reuze reuze mee! Heb alleen best last gehad van de narcose, en nog steeds! Nu (bijna 6 weken later) ben ik nogsteeds heel vergeet achtig, en soms wel is duizelig. Maar ik merk dat dit bijna weg is gelukkig. 

Ik heb nu een E80, een cup omhoog dus. Maar dat is perfect, want ik wilde ook niet veel groter, want dit zou niet meer bij mijn lichaam passen. De vorm, het probleem, is helemaal mooi geworden. Ik had de tubereuze borstmisvorming, niet heel ernstig, maar ik had weinig tot geen volume aan de onderkant (vooral de linker borst), wat nu prachtig rond is geworden! Eerste 3 weken had ik geen gevoel in mijn onderkant van de borst, maar dit komt zeker weer terug en heb bijna al mijn gevoel weer terug! Het enige vervelende is dat mijn tepels overgevoelig zijn... Hebben meer mensen hier last van (gehad)? En gaat dit wel weer weg? 

Conclusie, CosMed kliniek is zeer aan te raden! Hele fijne ervaring met zowel het personeel als de kliniek zelf!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.