Ga naar inhoud

cgg : 18 februari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast cgg

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

18 februari is het (waarschijnlijk voor mij zo ver) bij dokter Frans Straten bij Heyendael kliniek.

 

Ik ben heel erg benieuwd naar wat meer foto’s van zijn borstvergrotingen. Dus als je door Frans Straten geopereerd bent en foto’s met mij wilt delen; heel graag! Ik kom zelf van een grote B kleine C, wil mijn borsten niet heel veel groter maar vooral voller aan de bovenkant. ik ben benieuwd of er dames ook zijn met zo’n voorsituatie? Voor en na foto met welke implantaat etc en ervaring bij Heyendael zou heel fijn zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @cgg

 

Je moet even de zoekbalk gebruiken rechts bovenin het scherm. Als je dan zoekt op Frans Straten of Heyendael dan kom je echt veel dames tegen. 

 

Dr. Straten gebruikt volgens mij alleen Mentor en zie veel rond voorbij komen. Als jij aangeeft meer bolling bovenin te willen wordt meestal rond geadviseerd als ik mij niet vergis. Heb je al een consult gehad of staat deze gepland?

Meestal is het handig om je consult af te wachten (maar wat lezen en hier en daar wat spieken kan geen kwaad). Na je consult weet je wat de arts jouw adviseert en kunt je gericht gaan zoeken naar ervaringen en/of aantal cc's. 

 

Succes!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.