Becdor Posted November 7, 2018 Share Posted November 7, 2018 Hoi, Ik krijg 30 november een BV en vind het retespannend!!! Heb nu een lege B en ga naar een volle C kleine D (315CC) De operatie wordt gedaan door Drs Van Selms in het Park Medisch Centrum Rotterdam. Na 2 kids denk ik er al 10 jaar aan en dacht het is nu of nooit. Ik kom op dit forum om jullie ervaringen te lezen en kijken of ik nog goede tips kan vinden. Groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desert-Rose Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 @Becdor hoi hoi en welkom. Het is ook best spannend hoor meis, maar je bent in goede handen, dus gaat helemaal goed komen. Ik heb eventjes de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je dadelijk je verslag en alle verdere updates/vragen neer gaan zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Tips en info zijn hier voldoende te vinden,via de zoekbalk of verschillende categorieën,zoals vragenhoekje borstvergroting, of algemene informatie borstvergroting, dus ik zou zeggen,heel veel leesplezier. x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts