Ga naar inhoud

Verandering van de pocket wie heeft ervaring


Aanbevolen berichten

Na veel zoeken op internet kan ik over een pocket change maar weinig vinden. Ik ben in 2004 geopereerd kreeg toen 320 cc achter de spier . Na een wissel drie maanden geleden  augustus 560 cc ben ik dus niet te vreden . Het stoort me enorm dat ze achter de spier zitten of dat nou dual plane is geen idee mijn pc zei dat het op het zelfde neer kwam. Ik heb toen gevraagd of ik dus een pocket change kon krijgen ik wil ze voor de spier. Hij gaf aan dat het niet mooi zou zijn terweil ik best wat weefsel heb weg op dit moment 75 kilo tijden de operatie periode 67 een groot verschil. 

Nu heb ik dus 7 december een afpr bij DR.Nio om de mogenlijkheden te bespreken! Heeft iemand hier ervaring mee ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Loesepoes,

 

Ik heb ongeveer hetzelfde als jou, mijn eerste borstvergroting was achter de spier en mijn tweede borstvergroting voor de spier.

Nu is het zo dat door de eerste borstvergroting mijn borsten best ver naar buiten zijn geduwd en ze nu dus ook erg naar buiten vallen en ik denk dat het komt omdat de pocket gewoon niet goed is gemaakt.

Nou heb ik 21 november ook bij dr Nio een afspraak om het een en ander te bespreken.

Ook omdat ik 100% gevulde wil en de bolling bovenop erg mis.

Als ik meer weet zal ik je op de hoogte houden!!

 

Liefs Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.