Ga naar inhoud

Voorstellen. Ervaring tepelhof correctie


Mona M

Aanbevolen berichten

Hai allemaal,

ik ben Mona. Begin 20 (en dat is 25jr geleden) heb ik een tepelhof correctie laten doen. Mijn tepelhoven waren naar verhouding vrij groot voor mijn borsten (d cup). Ik ben toen naar de eerste de beste arts gegaan (wist ik veel). En het resultaat was zeer teleurstellend. Tepelhoven gingen naar verloop van tijd weer oprekken en de littekens werden ook aardig groot. Wel mooi plat. Maar ja, niet het resulaat wat ik verwachtte.

 

Ik ben toen bij een hele lieve arts terecht gekomen die mij kosteloos heeft geprobeerd te helpen met het verkleinen van de littekens door een andere hechtingstechniek te gebruiken. Dat is deels gelukt. Maar ben nooit echt tevreden geweest over het resultaat. Door mijn littekens iets minder zichtbaar te laten zijn, laat ik ze zo ongeveer om de vijf jaar cosmetisch tatoeren (bij elly de cock in Spijkenisse). Om de vijf jaar omdat het pigment langzaam aan verdwijnt.

 

Maar goed, dus nooit tevreden geweest.

 

Nu kwam ik onlangs een filmpje tegen van Adriaan Richards (engelse pc). Bijvoorbeeld op de site van ietsmooier.nl. Hij heeft ook een eigen site (zoek op areola reduction). Hierin geeft hij het littekenprobleem aan en legt uit dat hij een manier gevonden heeft die dat voorkomt. Ik heb hierdoor hoop gekregen dat ik het nog een keer kan laten doen en nu met een goed resultaat.  We zijn ten slotte 25jaar verder en er zal toch wel een ontwikkeling zijn op dat gebied?

 

In het afgelopen jaar heb ik enkele artsen bezocht en gevraagd naar hun mening. Niemand kende de techniek van Adriaan Richards, dat is teleurstellend. En ik kreeg wisselende reacties. Van ja hoor dat kan ik wel verbeteren tot nee niets aan te doen, die spanning is groot dus litteken zal altijd gaan wijken.

 

Ik ben weer erg gaan twijfelen. Toch wil ik het graag nog een keer een proberen. Zou echt graag schaamteloos door die sauna willen lopen of helemaal naakt voor mijn vriend willen staan. En minder onzeker in het leven willen staan.

 

Wie heeft er tips?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.