Ga naar inhoud

waar kan ik mooie bikini's vinden?


Annemarte

Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Intussen ben ik alweer een halfjaar po en deze zomer heb ik dus al met de boobies mogen pronken!

Helaas heb ik nog niet echt een mooie bikini gevonden die je borsten echt mooi laat uitkomen. veel bikini's maken je borsten juist platter en anderen hebben juist weer zo'n cup die heel je tiet bedekt, waardoor het nog niet echt sexy is...

In bh's ben ik super tevreden, zelfs zonder push-up, maar in bikini kan ik nergens het goede model vinden (bh model wat me heel mooi staat is demi-model). zou graag zo'n demi-model in bikini vinden, iemand enig idee? Liefst met push-up (mag ik gewoon van arts) maar mag ook zonder. en sowieso met normale bandjes, niet zo'n knoop die je in je nek moet leggen....

Dus weet iemand een goede winkel of online shop? Yess I know winter is coming haha maar wil gewoon een mooie bikini hebben :) (maat 70E/70F)

 

Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.