Ga naar inhoud

Mooie boobs on the way


Luuc

Aanbevolen berichten

Hallo lieve mede boobies,

 

ik ben lucanne een mama van 30 die na 50 kilo afvallen al ongelukkig was met haar boobs, na het krijgen van onze prachtige wens zoon na 8 jaar en 5 weken borstvoeding was het einde helemaal zoek. Erger dan dit kon niet toch? In april was ik zwanger van ons tweede wondertje en mijn boobs knalde mijn bh uit zo mooi! Met 6 weken verloor ik ons kindje en me boobs verandererde weer terug naar af nou ik bedoel meer nog erger als daarvoor. Ik kon geen bh meer vinden bleef aan de boven kant inkijk te hebben zodanig dat me boobs uit mijn bh kunnen vallen. 

 

Na veel twijfelen afspraak gemaakt bij diana gabriels en gekozen voor borstlift met protheses 375 cc. Aankomende dinsdag 30 okt afspraak bij dokter jurgens en voor nu staat de operatie gepland op 20 nov maar kan verplaatst moeten worden naar feb vanwege mijn man zijn werk. 

 

Liefs lucanne 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.