Ga naar inhoud

Ik ben hopeloos..


Aanbevolen berichten

Hey meiden, dames :) 

 

Ik ben ondertussen hier op het forum al heel wat wijzer geworden.

Maar nu ben ik echt ontzettend in de knoop :139: van welke chirurg ik zou moeten nemen, ik heb dus een voorkeur naar Dr Nio wegens de gewenste dichtheid van de borsten goed zullen worden gebracht. En dan nog Dr Plovier. 

Ik wil eigenlijk groter dan ik uiteindelijk wil omdat me is verteld deze toch nog uitzakken, en dan best ronde want ik heb echt theezakjes.. :( 

Ik heb er zoveel zin in! Maar ik moet eerst een PC vinden die me verder kan helpen :( 

Ik heb ondertussen men vent warm gekregen voor het hele idee, het viel me op dat hij nogal staarde :wub: naar men kipfiletjes ( draag ze niet veel door het vele werken ) en had een leuk kleedje aan dus I'm hopefull naar positieve reacties van hem. 

Ik zal nog even verder dromen, tot het zover is natuurlijk dan barst ik van stress :43:( nu ook trouwens )

 

Ik straal zoveel meer sins ik er actiever mee bezig ben, maar maakt me echt ongelukkig met hoe ze nu zijn, hoe pakken jullie dat aan? Wachten tot het zover is wetende dat je echt elk moment wilt gaan? 

 

Groetjes pvv-Sof

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee meid, waarom ga je niet gewoon bij verschillende artsen op consult om te kijken hoe het gevoel bij ze is?

ik heb 560cc en geholpen door Hupkens hij kan ook hele mooie grote borsten maken..

heel veel succes! en trek de stoute schoenen aan en plan een consult 

 

liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.