Ga naar inhoud

Nieuw! 8 weken po na wissel ( heb ik dubbel bubble)


Loesepoes

Aanbevolen berichten

Hoi ik zal me even voorstellen omdat ik hier nieuw ben ! Ik heb op mijn 21e mijn eerste bv gehad ( achter de spier) dualplane. 

Nu 13 jaar verder en lekkende implantaten heb ik een wissel ondergaan. Een kennis van mij adviseerde mij Beekman kliniek, en met een doorverwijzing van de huisarts kan ik daar zo terecht. Dr Beekman heeft via een ego vastgesteld dat ik lekkende implantaten dat , hij heeft een aanvraag ingediend bij de zv en kregen binnen drie minuten goed keuring  ( fijn voor mij).

hij adviseerde me niet groter te gaan ik had op dat moment 320 cc anatomische impl. Ik wilde natuurlijk wel groter ja als ik toch geopereerd zou worden dan gelijk maar goed toch. Hij liet mij wat passen en kwa en uit op 560 cc. ! Achteraf had het nog zeker meer gemogen ik heb best een brede borstkas dus ook plek genoeg ,maar volgens mij houd deze man niet van Groot.ook zou hij ze wat lager plaatsen wat deze zaten best hoog zei hij.

datum geprik ....... operatie ging prima herstel ook zeker minder pijn dan de eerst keer.  Eerste twee weken geen band gedragen. Na controle toch nog 4 weken dat ding dag en nacht om gehad ( maar nu twijfel ik heb ik hem te strak gehad ) mijn rechter borst daalde minder snel in dan links tot na 6 weken en ik tot mijn schrik zag dat de silicoon rechts iets onder mijn spier uit kwam ( hoort dat zo) ook kan ik duidelijk zien dat het een borst op een borst is  (dubbel bubble?) Het is dan wel niet extreem maar dit hoort toch niet ik begon me steeds mee zorgen te maken maar hoop nog steeds  dat het weg trekt. ( is

Ik heb dus twee weken geleden mijn laatste afspraak gehad en mijn zorgen uit gesproken hij zei 'nou dan moet je wel heel goed kijken' dus ik vraag me af zie ik dit nou alleen ? En hoe erg moet het zijn voor het die Dubbel bubble naam krijgt. Ik heb besloten dat als het over drie maand niet weg is ik een seconde opinion wil. 

Zijn er nog meer meiden die zo iets gelijks hebben meegemaakt ik vraag me af of het nog weg trek heb zeker gelezen dat dat wel kan .............Onzeker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 15 jaar lang mijn prothese voor de spier gehad. Ik was er heel tevreden over qua vorm en gevoel.

Helaas ben ik last beginnen krijgen van kapselvorming en moesten de protheses noodgedwongen verplaatst worden, dus achter de spier.

Nu zit ik ook met een dubble bouble, helemaal niet mooi meer.

De huid van mijn eigen borst hangt boven de prothese. Mijn eigen arts plaatst bijna altijd boven de spier en heeft hier het meeste ervaring mee. Ik ben van plan een andere arts te zoeken die veel ervaring heeft met dual plane. Ik heb een afspraak met d&e kliniek in Ninove (dr. Vandersype) en Belgian Breast clinic (verdonck).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Rebecca, dat is ook vervelend voor je ! Miss weer onder het mes maar als het resultaat dan wel mooi is is het mij ook wel waard! Ik ga een consult bij Dr nio aanvragen om te vragen wat hij er van vind . Ook denk ik aan DG en klieniek Veldhoven , even de adviezen en kosten naast elkaar zetten en dan een keuze maken. Jij ook succ6

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.