Ga naar inhoud

Even voorstellen en meteen maar een vraag


Git

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben een Git, moeder van 2 dochters en 1 zoon.

25 jaar geleden heb ik een borstcorrectie ondergaan en daar nog steeds erg blij mee.

Mijn oudste dochter heeft op 14 jarige leeftijd, ze is nu 23, een borstverkleining gehad.

Ook zij heeft hier alleen maar goede ervaringen mee. 

Nu heeft mijn jongste dochter ,nu 14, inmiddels al cup 75G soms zelfs 75H.

Zij ondervind hier erge lichamelijke klachten en ook psychisch is dit een enorm issue voor haar.

De huisarts begreep het probleem en stuurde ons meteen door naar de Plastisch Chirurg.

De arts die we bezochten begreep de problemen en vroeg meteen een machtiging bij de verzekering aan. Hij dacht dat dat nog een groter probleem zou worden. Hij wilde ook nog even overleggen met de maatschap van het zkh vanwege de jonge leeftijd.

De verzekering bleek totaal geen probleem,binnen 2 weken de goedkeuring binnen. 

De maatschap van het zkh besloot echter niet te willen opereren voor haar 18e. Hierdoor zei haar Plastisch Chirurg dus ook nee.

Ik zou graag willen weten of er hier moeders zijn van, of jonge meiden die recent een borstverkleining gehad hebben en welke ziekenhuizen dus niet naar leeftijd maar naar persoonlijke situaties kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.