Ga naar inhoud

Ervaring Anita extreme control


Mom1980

Aanbevolen berichten

Hoi hoi !

ik heb deze meegekregen vanuit de kliniek (Velthuis).

ik draag deze al 2 weken 24/7 en ben er gek op! Hij zit mega lekker maar knelt niet. Heb er nog 1 bijgekocht in zwart. Ze hebben meerdere leuke kleuren waardoor ik hem ook na mijn 6 weken ga blijven dragen naar sport (dansen en paardrijden)

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei sophieberry:

Hoi hoi !

ik heb deze meegekregen vanuit de kliniek (Velthuis).

ik draag deze al 2 weken 24/7 en ben er gek op! Hij zit mega lekker maar knelt niet. Heb er nog 1 bijgekocht in zwart. Ze hebben meerdere leuke kleuren waardoor ik hem ook na mijn 6 weken ga blijven dragen naar sport (dansen en paardrijden)

 

xoxo

Hey @sophieberry

heb je ervaring met de grijze, want deze heeft een iets andere binnenvoering dan de andere kleuren, omdat er bij deze prothese in kunnen. Voor de rest is hij wel hetzelfde. Waarom ik het vraag is dat er in de binnenvoering een lijntje zit in midden van je borst.

Daarom mss niet zo aangenaam zit.

Ik vind eig wel alle kleuren mooi. 

Bedankt voor je reactie.

Ga er mij toch ook eentje aanschaffen. Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mom1980:

Hey @sophieberry

heb je ervaring met de grijze, want deze heeft een iets andere binnenvoering dan de andere kleuren, omdat er bij deze prothese in kunnen. Voor de rest is hij wel hetzelfde. Waarom ik het vraag is dat er in de binnenvoering een lijntje zit in midden van je borst.

Daarom mss niet zo aangenaam zit.

Ik vind eig wel alle kleuren mooi. 

Bedankt voor je reactie.

Ga er mij toch ook eentje aanschaffen. Grtjs

Hee!

Nee ik heb van de kliniek de witte gehad en heb zelf de zwarte gekocht.

Er zit inderdaad wel een lijn ja, ik voel daar niks van maar krijg er wel een afdruk van. Komt ook omdat ik nog veel vocht heb omdat ik pas 2 weken PO ben. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.