Ga naar inhoud

Jojojo82 : 10 september 2018 : Dr. Oostveen : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik wil me graag even voorstellen. Ben moeder van 3 mooie kids, inmiddels 7jr, 4jr en 16 maand

Heb inmiddels na al mijn zwangerschappen geen vulling meer in mijn borsten. Ik heb al een afspraak staan bij Faceland. Maar ben nog steeds aan het twijfelen. Op dit moment staat de operatie gepland in septAmber voor motiva demi 360cc. Ben eigenlijk benieuwd naar anderen en de ervaringen? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Dag dames,

Na een tijdje te wikken en wegen welke maat ik wilde hebben, ben ij uiteindelijk na een extra consult toch voor de Full 400cc gegaan ipv de Demi 380. 

 

Mijn operatie is afgelopen maandag 10 sept. Geweest bij Lydia Bol in het Bauland Kliniek in Mill via Faceland.

 

De operatie heb ik helemaal niks van gemerkt. Je wordt onder narcose gebracht en je wordt wakker met borsten. Vandaag de 2e dag na de operatie doet het pijner dan de eerste dag. 

 

Op de dag zelf heb ik alleen maar geslapen en was ik echt suf.

 

Uiteraard zal ik een paar foto's plaatsen zodat jullie kunnen meekijken met het resultaat.

 

Wel wil ik jullie 1 tip meegeven. Het advies van de consulent of dokter van harte nemen want zij weten vaker wat mooier is. Je went heel gauw aan de grootte. Dus niet kleiner gaan omdat je denkt dat het te groot wordt.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.