Ga naar inhoud

Wendii : 6 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben nieuw op dit forum en heb nog geen idee hoe dit allemaal werkt :blush: Dus sorry als ik foutjes maak! :12:

Ik zal me allereerst even voorstellen:

Mijn naam is Wendy en ik ben 23 jaar.

Ik zit al een aantal weken te dubben, maar ben toch van plan een borstvergroting te ondergaan. Op dit moment heb ik cup 75 A en zou graag naar een grote C willen. Een vriendin van mij heeft een aantal weken geleden ook een borstvergroting ondergaan bij Be Clinic in Overijsse. De plastisch chirurg die haar heeft geopereerd is dr. Frank Plovier. Ik heb al een tijdje rondgesnuffeld hier op het forum en zie vele positieve verhalen over deze pc. Ik ben van plan om morgen contact op te nemen met Be Clinic om een afspraak te maken voor een consult. Zijn er misschien nog meer dames die van plan zijn een borstvergroting te ondergaan? Of die al een borstvergroting hebben ondergaan? Of dames die ook zijn geholpen door dr. Plovier? Ik hoor het graag van jullie :35: Alvast bedankt! :116:

Groetjes Wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Welkom! :D

Ja, hier zijn veel meiden die bij dr. Plovier zijn geweest, en allemaal heel tevreden over hem, je kunt misschien alvast hun topics eens doorlezen, gewoon bovenaan in de zoekfunctie 'Plovier' intypen en je komt er zo op!

Veel lees- en postplezier op het forum en succes met je consult binnenkort.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Welkom! :D

Ja, hier zijn veel meiden die bij dr. Plovier zijn geweest, en allemaal heel tevreden over hem, je kunt misschien alvast hun topics eens doorlezen, gewoon bovenaan in de zoekfunctie 'Plovier' intypen en je komt er zo op!

Veel lees- en postplezier op het forum en succes met je consult binnenkort.

Liefs, :54:

Hoi Eefje, bedankt voor je reactie! Ik ga zeker even verder op zoek naar topics over deze pc! Jij ook nog veel lees,- en postplezier! Liefs, Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wendi

welkom :)

spannend zeg,je bent dus al goed opweg,door je goed in te lezen hier,en er zijn zat dames die bij Dkt Plovier zijn geweest,allen positief!

Hoi moontje, bedankt voor je reactie! Ik kan me hier idd goed in lezen en mezelf mentaal voorbereiden hihi! :36: Aangezien ik het toch echt door wil gaan zetten, heb ik echt heel veel aan dit forum! Fijn hoor :D Groetjes, Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Ik ben in oktober vorig jaar ook door dr Plovier geholpen en ben super tevreden met het resultaat!!

Mijn schoonzus is in november door hem geholpen en ook super tevreden, dus een echte aanrader!!

Esther: Wist trouwens niet dat er al 2 chirurgen waren bij be clinic???

Als je vragen hebt stel je ze maar hé wendii!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk welkom op het forum.

Ik word geholpen op 11 juli door dr Plovier.

En heb je al een datum voor een eerste afspraak.

Ik hoop dat je vriendin tevreden was bij Dr Plovier.

Stel gerust maar vragen geen probleem.

Veel lees en schrijfplezier op deze forum

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal!

Dan hier het grote nieuws:

22 februari mag ik op consult komen & 6 april wordt ik geopereerd door dr. Plovier!!! :lol:

Ben zo blij! Alleen wel ontzettend zenuwachtig en er spoken ook zoveel vragen door mn hoofd! :wacko:

Mijn vriendin die ook door hem geopereerd is, is ontzettend tevreden.

Maar toch heb ik nog een beetje mijn twijfels. Is het wel veilig enz?!

Ook kan ik maar maximaal 3 weken vrij nemen van mijn werk (ben werkzaam in de kinderopvang, heb mijn eigen peutergroep) Zijn 3 weken wel genoeg?

Ik wil het liever ook niet aan mijn collega's vertellen, omdat ze daar raar op gaan reageren en er zeker over zullen gaan roddelen. Ik zal binnekort wat foto's plaatsen van mijn borsten/lichaam. Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen met het besluiten welke cupmaat het moet gaan worden. Ben daar zelf nog niet helemaal uit namelijk :blush:

Groetjes Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd:D

Wat spannend zeg! Wat denk je dan dat er niet veilig is precies? 3 weken vrij is zeker wel genoeg maar je mag tot 6 weken niet zwaar tillen(10 kilo+) kweet niet hoe oud de kindjes zijn?? of je moet zeggen dat je door je rug ben gegaan in je vakantie en dat je ff niet mag tillen :D is wel liegen maarja zou geen risico nemen om te tillen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Ga je titel zo aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen! Spannend straks je consult, ben benieuwd wat het advies zal zijn! Veel aftelplezier alvast!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Ga je titel zo aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen! Spannend straks je consult, ben benieuwd wat het advies zal zijn! Veel aftelplezier alvast!

Liefs, :54:

Hoi Eefje, dankjewel! Zodra ik op consult ben geweest laat ik weten wat dr. Plovier zijn advies was! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd:D

Wat spannend zeg! Wat denk je dan dat er niet veilig is precies? 3 weken vrij is zeker wel genoeg maar je mag tot 6 weken niet zwaar tillen(10 kilo+) kweet niet hoe oud de kindjes zijn?? of je moet zeggen dat je door je rug ben gegaan in je vakantie en dat je ff niet mag tillen :D is wel liegen maarja zou geen risico nemen om te tillen!

Ik ben bang dat ze gaan verplaatsen of lek gaan ofzo. Weet wel dat de kans klein is, maar toch heb ik een beetje angst. Stom he :69::12:

De kindjes zijn 2 tot 4 jaar. Inderdaad wel een goed idee om te zeggen dat ik door me rug ben gegaan hihi. Vind t alleen minder dat ik erom moet liegen, maar ze zullen er denk ik geen begrip voor hebben. Ik heb trouwens jou foto's bekeken in je album en jou 'oude' borsten lijken sprekend op die van mij! Heb nu denk ik dezelfde cupmaat als die jij had. Ze zijn echt heel mooi geworden!

Ik ga nu naar mn bedje toe. Ik hou je op de hoogte! Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste consultatie bij dr plovier (ben al ergens anders op consultatie gegaan en zal eind april geopereerd worden, door wie weet ik nog niet 100% zeker)

Spannend he, heb ook al superveel goeie dingen over hem gelezen.. Ben zo benieuwd naar de consultatie dinsdag..

Ik hou je topic in de gaten!

Xx

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Ik heb volgende week dinsdag mijn eerste consultatie bij dr plovier (ben al ergens anders op consultatie gegaan en zal eind april geopereerd worden, door wie weet ik nog niet 100% zeker)

Spannend he, heb ook al superveel goeie dingen over hem gelezen.. Ben zo benieuwd naar de consultatie dinsdag..

Ik hou je topic in de gaten!

Xx

LL

Hey LLtje,

Spannend hoor je consult dinsdag! Ik wens je veel succes! Ja, Dr. Plovier is volgens mij echt een super pc! Wanneer hoor je door wie je geopereerd gaat worden? En bij wie was dat andere consult? We houden elkaar op de hoogte! Zou je willen laten weten hoe je consult is afgelopen?

Liefs, Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Tot nu toe heb ik een afspraak voor mijn bv op 25april in de Atlaslkliniek bij dr Lagey, ik ken enkele meisjes die door haar zijn geholpen en supertevreden zijn, maar hier op het forum vond ik er niet zoveel over terug.. en superveel over dr plovier, dus heb ik bij hem ook maar een afspraak gemaakt :) Ik wacht zowiezo met mijn bv tot eind april.. nog ff op mijn tanden bijten dus spijtig genoeg.. Maar dan ook tijd genoeg om vanalles te lezen en een extra consultatie. Als het meevalt dinsdag bij dr plovier, leg ik meteen de datum vast bij hem en annuleer ik mijn afspraak in de Atlaskliniek..

Als ik in Overijse ga, wil ik wel zowiezo door dr plovier geopereerd worden en niet door die andere want jah :) daar he ik nog niet zo veel over gelezen ;)

Ik laat je weten hoe het geweest is, ik zal het zowiezo ook in mijn topic plaatsen!

Kus

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Om even op je angsten terug te komen:

De prothesen die Plovier gebruikt kunnen niet lekken (en denk dat vrijwel elke pc hiermee werkt nu) dus al een zorg minder <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannnend !!! :D

ben benieuwd wat ie je gaat adviseren!!

dr.plovier is echt een super pc... !!

ben ook nog steeds erg tevreden..

en hij werkt met cohesieve vulling, die niet kan lekken,

zelfs als je de inplantaten doorsnijd zal er niks uit lopen

dus dat is al een gerusstelling!

ook werkt hij met ronde prothesen en die kunnen als het goed is niet draaien,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Wendii,

spannend allemaal!! ben ook een schijter hoor heb 6dagen na jou en BV bij dr Plovier,ik ben nu aant flippen

maar wil zo graag boobies dan moeten we maar even afzien en ja je moet je geen zorgen maken voor iets wat er niet is toch,maak ik mezelf steeds wijs groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendii,

Om even op je angsten terug te komen:

De prothesen die Plovier gebruikt kunnen niet lekken (en denk dat vrijwel elke pc hiermee werkt nu) dus al een zorg minder <_<

Hoi Evi1981,

Dat is idd alweer een zorg minder! Bedankt! Weet jij toevallig van welk merk de prothesen zijn waar dr. Plovier mee werkt?

Groetjes Wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.