Ga naar inhoud

Sweet_girl : welke pc ?


Sweet_girl

Aanbevolen berichten

Goedeavond dames,

Ik ben nu 21 jaar en wil al heel lang vrouwelijke borsten.

Ik ben 1.76 en weeg 60 kilo en van boven plat en smal en ik heb wel wat vrouwelijk heupen. Al enkele jaren wil ik een borstvergroting en ik ben nu druk aan het sparen.

Nu heb ik dus de maat 75A en ik wil heel graag een 75 C. Maar wel een volle c dan:)

Ik heb deze week 2 consult gehad. 1 bij de bergman kliniek in Den Haag bij PC Koopmann.

Bergmankliniek Den Haag. PC Koopmann

Wat hij mij adviseerde om naar een C cup te gaan.

325 CC,rond, medium profile, dual plane. Kosten 3950 euro.

Ik was helemaal blij, en wilde zo snel mogelijk geholpen worden. Toen hoorde ik van een vriendin dat ze langs geweest was bij het ziekenhuis. En dat ze daar een borstvergroting plaatsen voor 2200 euro. En ze was er zeer tevreden over. Ik kon het niet laten en had een afspraak gemaakt. En vandaag langsgeweest.

Ziekenhuis Bronovo Den haag. PC Tann

Hij raadde mij dus heel wat anders aan en ik zei dat ik ook een volle C cup wilde hebben.

260 CC, HIGH profile, plaatsing VOOR de spier. Kosten 2200 euro.

Nu weet ik het dus niet meer wat ik moet doen? En ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven zodat ik een beslissing kan nemen.

Ik wil graag mooie natuurlijke borsten. En niet van die opgeplakte ballen. Wil graag naar een C cup. Maar de PC zijn echt heel verschillend.

Help me,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sweet girl,

Ik heb 3 verschillende klinieken bezocht en ik heb bij de eerste 2 360 - 450 cc geadviseerd gekregen.

Mijn 3e consult was in de Parkkliniek bij dr Tan en die adviseerde mij 260 - 280 cc.

Ik heb uiteindelijk voor die laatste gekozen omdat ik er vertrouwen in had. Heb ook nog een 2e gespek met hem gehad.

Ik wilde uiteindelijk ook zo natuurlijk mogelijke borsten en hij liet me de andere formaten zien en die waren echt HEEL groot.

Ik ben vrij smal van boven en heb 2 weken geleden de operatie gehad. En ik zit nu op een 70 D/E...

Dus waar was ik op uit gekomen met die andere hoeveelheden cc's......

Ik zou de keus maken voor iemand waar je het meeste vertrouwen in hebt en vraag desnoods een 2e gesprek aan.

Het is tenslotte een belangrijke beslissing die je voor jezelf maakt !

Succes ermee. :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben afgelopen vrijdag geopereerd in de Bergmankliniek, 200 en 220cc dual plane.

Kan nog weinig zeggen over het resultaat omdat nu nog enorm gezwollen is, maar ik kom waarschijnlijk uit op een volle b.

Ik begon met een kleine a dus ik ben helemaal happy.

Ik ben alleen op consult geweest bij dr Koopman dus ik hoefde niet te kiezen.

Maar ik denk dat je gewoon moet luisteren naar je gevoel, had je in het ziekenhuis net zo'n gerust gevoel als bij dr Koopman?

Het scheelt wel een hoop geld, maar dat is niet het enigste waar je naar moet kijken.

Persoonlijk vindt ik de dual plane borstvergrotingen altijd net iets natuurlijker als die van voor de spier maar dat komt omdat ik nogal smal ben en het anders een beetje een opgeplakt effect krijgt.

Bekijk vooral veel foto's en de filmpjes van Gewoon mooier.nl hebben mij ook geholpen met het maken van een keuze.

Wat betreft de zorg en nazorg zal het overal wel een beetje gelijk zijn.

Heel veel succes met het maken van je beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.