Ga naar inhoud

Nieuw en stel me even voor. 1ste x bv bij hopelijk dr nio


Hilda

Aanbevolen berichten

Goedenavond dames!

 

Zal me even voorstellen, ben Hilda, 31 jaar jong en hoop binnenkort een borstvergroting te krijgen. 27 september heb ik een 1ste consult staan bij dr Nio bij het Park Medisch Centrum. Ik heb een goedkeuring staan bij mijn zorgverzekering voor vergoeding van de bv waar ik super blij mee ben.

 

Mn huidige situatie is aa, 10x niks dus en al vanaf mn tienertijd dood ongelukkig geweest. Ik ben namelijk geboren met een afwijking aan mn borstbeen die was ingedeukt. Hieraan ben ik in 2014 aan geopereerd waardoor de stand van mn borstbeen zelf al 10x verbetert is. Een ander gevolg is dat mn borsten amper zijn ontwikkeld in  mijn tienertijd. 

 

Ik kan niet wachten tot het zover is. Wel een heel spannende tijd. Want zakelijk ben ik bezig om met mijn winkel te verhuizen naar een andere plaats. Dus ik hoop dat alles kwa planning goed komt. En anders moet de bv ergens in januari plaatsvinden op het rustigste moment van het jaar voor mn zaak. Ik hoop via het forum nog wat meer te leren van jullie ervaringen. Op dit moment gaat mn voorkeur uit voor rond de 300cc met een ronde prothese maar wel zo natuurlijk mogelijk. Ben 1.65 en 60kg op dit moment (ben iets aan de zware kant nu xD).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @Hilda en welkom op BF :) 

 

Gefeliciteerd met je goedkeuring en fijn dat je de eerste stap heb gezet neer Dr Nio ( welbekende PC en staat hoog op de lijst :35:)

Zou je zeer zeker aanbevelen om de topics goed door te lezen en met name de herstelperiode gezien je een eigen zaak hebt. Kan jij je goed voorbereiden zodat je goed op de hoogte bent van wat je kan verwachten. 

 

Dr Nio laat je eerst passen van wat jij mooi vindt bij je lichaam om daarna pas het aantal CC te vermelden dus laat je niet afschrikken door het aantal CC ( zegt niets namelijk). Je zou een goeie push-up BH kunnen passen en een foto van kunnen maken en naast je pasfoto kunnen plaatsen en kunnen kijken of je meer of minder wenst. Het is een klein begin-stapje voordat je de uiteindelijke beslissing neemt. 

 

Hiernaast foto's meenemen wat jij mooi vindt aan de vorm van borsten. Natuurlijke borsten is een breed begrip. Wil je de bolling van boven of geleidelijk aan of lekker rond met een aanwezige welving. Zo heeft hij een beeld welke prothese het beste bij jouw past.

 

Goodluck en veel plezier bij je afspraak.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.