Ga naar inhoud

Vreemde hobbels 6 wk post op


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, 

 

ik ben inmiddels 3,5 week po en merk dat ik vaak wakker word op mijn zij. 

 

Nu voelt het daarna alsof de implantaten “los” zitten. Ik voel ze daarna met alles wat ik doe bewegen. 

 

Volgens de kliniek is dat normaal maar voor mij voelt het heel vreemd en oncomfortabel. Herkent iemand dit gevoel? 

 

Ik ben met 375cc HP2 van een Aa naar een 65G gegaan..  dat was ook wel even schrikken moet ik zeggen en mega lastig met het kopen van bH’s :)

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey dames, 

 

ik ben nogal in paniek. 

Ik voel ribbels/hobbels op mijn borsten, huid. Ze zitten echt in het midden aan de rand van het implantaat. Dus zeg maar precies het decolleté, als ik er zachtjes over wrijf voel ik echt een soort deuken. Ik ben nu 6,5 week post op en er is 375 cohesive2 HP in gegaan. 

 

Ik maak me verschrikkelijk veel zorgen en bel uiteraard maandag meteen de PC, maar weet iemand wat dit kan zijn? Ik voel het ook een beetje ploppen als ik er op druk. 

 

 

Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik hetzelfde heb ! Ook eigenlijk rond 6,5/7 weken PO en alleen aan de linkerborst. Ik kan precies in m’n decolleté ermee “spelen” tussen m’n vingers. Het doet geen pijn, maar het voelt natuurlijk wel een beetje apart. 

Ik heb er eigenlijk niets mee gedaan omdat ik er geen last van heb en je het ook niet ziet. 

 

Ik ben benieuwd wat er uit komt ... !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 9 mnd po en voel het nog! Idd kun je het gewoon indrukken en plopt het terug! Dus volgens mij blijft dit altijd wel zo! Ik begin er al een beetje aan te wennen en stoor me er niet zo erg meer aan als in het begin!

Ik heb op de spier geplaatst! 

Denk dat veel dit wel hebben met weinig eigenweefsel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.