Ga naar inhoud

armpijn


Aanbevolen berichten

hallo lieve dames,

ik ben vandaag 8 dagen po! dat is al een hele stap :):)

ondanks de veeeeeele angsten, loopt alles vlot, alleen begint 1 pijn nu echt heeeeel vervelend pijnlijk te worden!

mijn arm doet super veel pijn sinds eergisteren, gisteren was het nog pijn met een zwaar dof gevoel dat ik mijn  arm precies niet meer kon tillen

nu is het echt armpijn! ik neem dafalgan van 1 gr en dat helpt echt niks

heeft iemand dit nog doorgemaakt en wat kan ik doen voor de pijn? ik heb gelezen dat dit chronisch kan zijn??maar met zo een armpijn trek ik het echt niet lang !

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Rebexterke:

hallo lieve dames,

ik ben vandaag 8 dagen po! dat is al een hele stap :):)

ondanks de veeeeeele angsten, loopt alles vlot, alleen begint 1 pijn nu echt heeeeel vervelend pijnlijk te worden!

mijn arm doet super veel pijn sinds eergisteren, gisteren was het nog pijn met een zwaar dof gevoel dat ik mijn  arm precies niet meer kon tillen

nu is het echt armpijn! ik neem dafalgan van 1 gr en dat helpt echt niks

heeft iemand dit nog doorgemaakt en wat kan ik doen voor de pijn? ik heb gelezen dat dit chronisch kan zijn??maar met zo een armpijn trek ik het echt niet lang !

Heel vervelend ,en ik heb geen ervaring.

Maar heb je zelf al de kliniek of huisarts gebeld?

Die kunnen beoordelen of er iets aan de hand is, lijkt mij wel goed om even na te laten kijken voor de zekerheid.

Geen koorts? Sterkte en bellen;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Jesssi:

Heel vervelend ,en ik heb geen ervaring.

Maar heb je zelf al de kliniek of huisarts gebeld?

Die kunnen beoordelen of er iets aan de hand is, lijkt mij wel goed om even na te laten kijken voor de zekerheid.

Geen koorts? Sterkte en bellen;-)

 

nee geen koorts:) echt enkel armpijn, ze zeiden wel dat dit kon door dat er aan gewerkt is,en heb ook al contact gehad met best booby, maar zou even met iemand willen praten die dit echt ook heeft gehad, om mssn te horen hoe zij er mee omgingen enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Rebexterke:

nee geen koorts:) echt enkel armpijn, ze zeiden wel dat dit kon door dat er aan gewerkt is,en heb ook al contact gehad met best booby, maar zou even met iemand willen praten die dit echt ook heeft gehad, om mssn te horen hoe zij er mee omgingen enzo

Ik snap het, je wilt even gerust gesteld worden. Dat het er bij hoort.

Dat zou ik ook hebben.

Maar vergeet niet dat je altijd ook even voor je geruststelling de huisarts of pc kan bellen. Daar zijn ze ook voor. Nu loop je waarschijnlijk te stressen en dat is niet de bedoeling lijkt mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.