Ga naar inhoud

vraag


Chocoveertje

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ik ben Vere

Ik ben 13 en ik had een vraag.

Ik ben hier dus niet voor operatie.

Ik ben dus 13 en heb opeens sinds kort 2 duidelijk zichtbare gaatjes. Nou heb ik het nog niet gedaan en ook nog niet mn eerste menstruatie gehad, maaar door wat gespeel met mn vriendje kan er wel wat sperma in mn kut zijn gekomen.  Nu vroeg ik me dus af of het normaal is dat ik gaatjes heb?

Als je het weet hoor ik graag reactie.

Alvast dank jullie wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Chocoveertje:

Hoi allemaal ik ben Vere

Ik ben 13 en ik had een vraag.

Ik ben hier dus niet voor operatie.

Ik ben dus 13 en heb opeens sinds kort 2 duidelijk zichtbare gaatjes. Nou heb ik het nog niet gedaan en ook nog niet mn eerste menstruatie gehad, maaar door wat gespeel met mn vriendje kan er wel wat sperma in mn kut zijn gekomen.  Nu vroeg ik me dus af of het normaal is dat ik gaatjes heb?

Als je het weet hoor ik graag reactie.

Alvast dank jullie wel

Meisje, ik zou je adviseren deze vraag ergens anders te stellen dan op een borstenforum.. Dit is een forum voor volwassenen namelijk.
Ik weet dat gaatjes in oren ook bij de juwelier geschoten worden, dus dat hoeft je vriendje niet voor je te doen.

Laat dit een waarschuwing zijn, wij zijn geen forum voor kinderen, en verwijderen personen die lastig zijn of ongepaste onderwerpen aansnijden.

BB (administrator)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.