Ga naar inhoud

25082018 : 23 augustus 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hooi meiden,

 

Mijn naar is Joy, 26jr en sinds 23/08/2018  heb ik mijn mini borstjes ingeruild voor mentor 450cc high profile.

 

Ben er heel erg blij mee , en voel me voor het eerst echt vrouwelijk. 

 

Sinds vorige week heb ik het advies gekregen om een borstband te dragen. 24/7.. eerst vond ik het echt een onding.. een martelband.

 

Maar ben er snel gewent aan geraakt en nu ergert het me niet heel erg meer.

 

Ik vindt het alleen nog lastig om te bepalen of ze goed netjes op zn plek zitten.

 

Ik hoor graag jullie reacties.

 

Liefs,

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hallo 

ik ben 14 augustus geopereerd heb 425cc mentor rond high profile. Ik had ook echt inieminie borsten, draag nu ook sinds een week een borstband. Bij mij zaten ze de eerste dagen ook echt heel hoog en alles stond strak, dus dat is allemaal heel normaal vooral mijn rechtse borst zat heel hoog hetzelfde als bij jou. Ik heb foto’s in mijn album staan als je wilt kun je die zien. Geef het wat tijd ze veranderen echt met de dag ze zien er al goed uit vind ik !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heei @Ellen1997,

 

wat leuk zeg we hebben ongeveer de zelfde maat borsten.

 

Dat strak staan ken ik maar al te goed. Met vooral steken in mijn linkerborst. Wordt er toch altijd een beetje ongerust over. Net ook even Mn huisarts gebeld of ik mocht koelen. Want echt alles teveel.. denk zenuwpijn ofzo.

 

Nu dus lekker met washandjes op Mn borsten en dan is het te doen.

 

Bij jou is het echt mooi geworden zeg!! Droeg je vanaf het begin je ‘martel’band?

 

En hoe heb jij het der eerste dagen uitgehouden met het strakstaan? 

 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanaf 8 dagen na de operatie de borstband om. Heb afgelopen weekend al stiekem bh’s gepast en kwam toch uit op een F !! Maar zo zien ze er niet uit vind ik. Ik ben heel ziek geweest van de medicatie die meegekregen had dus heb die na 1 dag niet meer geslikt en heb gelukkig bijna geen pijn gehad. Alleen het strak staan heb ik niet veel tegen kunnen doen had gehoord dat brandnetelthee drinken helpt tegen het vocht dus heb dat een paar keer gedronken. En voor de rest de druk word gewoon met de dag minder heb daar eigenlijk niet veel tegen kunnen doen heb heel rustig aan gedaan maar wel voor gezorgd dat ook wel wat in beweging bleef want als ik stil zat en dan me armen moest bewegen dan was het wel even doorbijten, dus heb me armen wel terwijl het stil zitten en liggen gewoon af en toe bewogen zodat toch soepel bleef. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.