Ga naar inhoud

mb1990 : 20 augustus 2018 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

Dit is mijn eerste post hier maar lees al meer dan een jaar mee. 
Heel fijn om te lezen wat jullie ervaringen en tips zijn!

 

Omdat ik erg weinig lees over Dr. Schellekens maar ik toch erg goede ervaringen heb wil ik dit graag met jullie delen:)


Afgelopen maandag op 20 augustus was het dan eindelijk zover. Ik mocht mijn nieuwe vriendinnen welkom heten! 
Een aantal maanden daarvoor heb ik een consult gehad met Dr. Schellekens. Een erg aardige man.
Ik heb hem ook uitgelegd dat ik het graag erg natuurlijk wil hebben. Ben erg lang en best wel dun waardoor het al snel niet mooi zou worden als er veel cc in zou komen gaf hij aan. 

De dag van de operatie werd ik erg vriendelijk ontvangen. Ze stellen je erg gerust als je een beetje bang bent voor de narcose en de operatie.
Van tevoren kwam Dr. Schellekens nog even langs om alles af te tekenen en toen kon het gebeuren, 275 cc zou het worden. 

Na de operatie weinig pijn gehad. Was hier erg bang voor door een aantal verhalen die ik hier heb gelezen. Maar het viel gelukkig erg mee. 

Wat ik wel merk is dat mijn rechter borst nog hoger zit en wat kleiner is dan de ander. Maar dat zal over een aantal weken wel bijtrekken hoop ik.. 
Het is inmiddels nog maar een week geleden. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat dit weer een beetje ''normaal'' was? 
Ik maak mij weer veel te druk, terwijl dat helemaal niet nodig is haha. 

Ik weet niet of jullie veel aan dit verhaal hebben maar moest het toch even van mij afschrijven! 

Liefs.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.