Ga naar inhoud

Even voorstellen


SandravanE

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Leuk om al jullie verhalen te lezen. Dat geeft een fijn gevoel. Laat ik maar beginnen dat ook ik niet vooraan stond bij het uitdelen van borsten. Inmiddels ben ik 28 en 1.76. Nu dat ik wat ben afgevallen is er van mijn 75C niet veel meer over. Niet dat het veel was, maar alles zit nu los in de cup :(

Het lijkt wel meer een A cup nu. Ik wil eigenlijk terug naar een volle C of D. 

 

Ik twijfelde al langer, maar ik heb er nu toch voor gekozen om het er voor te gaan. Ik ben wel een beetje bang voor de operatie, maar dat moet ik maar voor lief nemen als ik dit wil. Jullie verhalen helpen in ieder geval enorm. Nu eerst maar een consult nemen bij een pc. Wat is jullie ervaring met wachttijden? Ik zou in volgens jaar in de winter graag naar een zomerse bestemming gaan met een bv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyheey

Goed dat je je keuze hebt kunnen maken om ervoor te gaan. Ik was ook erg bang voor de operatie maar dat was nergens voor nodig. Het herstel gaat ook beter dan verwacht.

ik ben zelf bij Verdonk geopereerd en had van te vore al gelezen dat hij korte wachttijden had. Hij vertelde mijndat dat komt door dat hij alleen maar borstoperaties uitvoert. De kliniek heet belgian beauty clinic.

groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.