Ga naar inhoud

Tepelsterfte bij borstverkleining/versteviging?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een vraag. Ben vandaag bij de PC geweest voor een verkleining. Nu zei zij dat een versteviging eigenlijk genoeg moet zijn. Ik ben alleen heel erg geschrokken van haar opmerking.

Mijn borsten hangen tot 5 cm boven mijn navel. Hierdoor is de afstand van tepel tot ongeveer mijn sleutelbeen heel groot. Zij gaf aan dat het heel goed kon zijn dat hierdoor mijn tepel af zou sterven omdat de bloedsomloop niet helemaal goed meer zou zijn na de versteviging/verkleining. Hierdoor krijg je 2 grote wonden op de borsten die door huidtransplantatie opgelost moeten worden.

Wie heeft dit wel is gehoord. En komt dit nou vaak voor?

Ik ben hier best erg van geschrokken en zie nu bijna helemaal af van de verkleining/versteviging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Wendy,

Heb zelf geen ervaring wat BVK betreft, maar heb zoiets nog niet eerder gelezen eigenlijk. Ik zou in jouw plaats zeker nog een consult bij een andere pc inplannen, en zien wat die je zegt. Ben benieuwd of je reactie zult krijgen van een PC hier, ik hou je topic in de gaten.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.