Syl_ Posted August 24, 2018 Share Posted August 24, 2018 Hallo , ik ben Sylvie 28 jaar , 1.63 groot , 61 kg , 70B cup mama van 2 kindjes . mijn borstvergroting staat gepland op 12 oktober . maar nu twijfel ik enorm hard over de vorm . We hebben druppelvorm gekozen omdat dit een heel natuurlijk effect is. Maar nu twijfel ik super hard omdat ik dan geen ronding vanboven krijg . En dat zou ik wel willen .. maar ik wil ook geen ballonnen effect . Dus heb ik teug een afspraak gemaakt op 13 september . Voor toch nog eens te kijken op 3D foto wat ronde gaan geven .. iemand hier raad mee of zelf ondervindingen ? ik vindt het super moeilijk . Ik heb bang dat ik spijt ga krijgen van mijn keuze . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syl_ Posted August 24, 2018 Author Share Posted August 24, 2018 Vergeten bij te zetten . Nik ben 2x bijna 30 kg bijgekomen van de zwangerschap . Ben daarna alles wel kwijtgespeeld .. maar daardoor moeten mijn borsten ook gelift worden . Teveel veloverschot bedankt alvast x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjaan93 Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Tip is om foto's op internet zoeken van borsten die jij wil. Dus als een vies ventje borstenfotos zoeken en opslaan in je telefoon hihi. De pc kan dan kijken wat je dan nodig hebt. X Link to comment Share on other sites More sharing options...
8008135 Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Heey, gebruiken ze verschillende soort profielen? Dat heeft ermee te maken hoe bol die staat. Als dat zo is zou ik voor de ronde gaan met lager profiel. Verder idd foto’s zoeken. groetjesss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts