Ga naar inhoud

Kimmie89 : 26 oktober 2018 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo beste forum leden

 

Ik ben Kim en ben sinds vannacht lid geworden hier op dit forum. 

Ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. 

 

Ik ben nu 29 en roep al vanaf dat ik 15 ben dat ik zo ontzettend graag een borstvergroting wil. Maar mijn omgeving raade mij dat eerste instantie af en zeiden dat ik daar maar niet aan moest beginnen 

 

Sinds maandag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben met me ouders en gaan praten en uitgelegd dat ik niets liever wil als een paar mooie borsten. Want van mezelf heb ik helemaal niks. Ik heb net het boven lichaam van een jongetje van 12 is geen grapje maar ik ben echt helemaal plat. 

Nu reageerde me ouders en vriend wel ontzettend lief en steunen me met alles. 

Vandaag ben ik bij de huisarts gegaan en mijn probleem voor gelegd en of ik eventueel in aanmerking kom dat het vergoed word. Ik weet dat ik maar niet al te hard mag hopen. 

Nu is mijn vraag zijn er meer mensen hier die gewoon amper borstgroei hebben en hoe dit allemaal is gegaan. Ik heb nu een 70 aa en wil zo graag een goede c cup hebben of een kleine d kan dat of ben ik te optimistisch? 

 

Groetjes kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom kimmie. 

Ik ben jo. Ik wordt aanstaande donderdag geopereerd. Ik krijg het volledig vergoedt... ik ken je 'probleem' ik ben (nu nog) ook zo plat als een dubbeltje. Het wordt dus een spannende tijd voor je! Ik heb heel veel aan dit forum! Als je iets wilt weten... vraag maar raak (al kan ik nu nog niets vertellen over de operatie zelf) 

Heel veel liefs jo-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Kimmie89:

Hallo jo-c

 

Super fijn dat je alles vergoedt heb gekregen. Aller eerst super veel sic 6 donderdag.  

Hoelang heeft het bij jouw geduurt voordat alles goed was en de verzekering akkoord ging? 

 

Liefs kim

Hey hey.

Mijn eerste afspraak was 14 mei bij de plastisch chirurg.... daarna werd ik doorgestuurd voor een echo en 10 juni belde de chirurg op dat hij de aanvraag verstuurd had omdat ik aan de eisen voldeed van de verzekering. En geloof het of niet 11 juni kreeg ik bericht van de verzekering dat het goed gekeurd was.  Toen een passessie en vervolgafspraak en nu donderdag de operatie.  

Allemaal best snel gegaan vind ik zelf.... begin nu aardig zenuwachtig te worden voor donderdag..... kijk er wel heel erg naar uit. 

Liefs jo-c

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimmie89:

Jeetje inderdaad. Geeft mij wel een beetje vertrouwen. Ben echt bang dat het allemaal zo'n gedoe word. 

Haha geloof wel dat je zenuwachtig bent. Voor hoeveel cc ga je? Ben echt benieuwd hoe het is gegaan bij je. 

 

Liefs kim

Ik ga voor 345cc anatomische protheses dual plane... dat zou ongeveer een volle c cup worden.... maar alles is al beter dan nu. Heb in het begin nog getwijfeld om voor 375cc te gaan maar volgens de chirurg zou 345cc precies mooi bij me passen en natuurlijk blijven en dat is wel wat ik wil. Ga voor jou duimen. Heb je al een doorverwijzing gehad voor de plastisch chirurg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind ik zelf ook het mooiste als alles in verhouding is. 

Ik weet bij mezelf even niet meer hoe het precies zit is allemaal veel ineens. De dokter heeft een verwijzing gemaakt voor de velthuis kliniek beetje gek vind ik omdat moet dat niet in het ziekenhuis? En zaterdag heb ik me aller eerste consult bij faceland. Ik kon gewoon niet wachten haha wil mezelf zien met borsten 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik. Volgens mij heb ik meer meiden voorbij zien komen op dit forum die ook bij een kliniek een vergoeding hebben gehad. En ik snap je afspraak... we hebben lang genoeg op borsten gewacht ;) ik zal je op de hoogte houden... en hopelijk ben je ook snel aan de beurt.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey meiden 

 

Ik ben zo ontzettend gelukkig ik krijg mijn bv volledig vergoed. De operatie datum is al gepland op 26 oktober :D. Ik ben 29 en ik krijg eindelijk tieten:1bouncingboobs:. Wilde jullie gewoon even bedanken allemaal ik heb echt heel veel aan dit forum. 

 

Liefs kim 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Kimmie89:

Hey meiden 

 

Ik ben zo ontzettend gelukkig ik krijg mijn bv volledig vergoed. De operatie datum is al gepland op 26 oktober :D. Ik ben 29 en ik krijg eindelijk tieten:1bouncingboobs:. Wilde jullie gewoon even bedanken allemaal ik heb echt heel veel aan dit forum. 

 

Liefs kim 

 

Dat kan ik mij voorstellen en het scheelt je een hoop geld ;) grappig je wordt op mijn verjaardag geopereerd.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2018 om 14:11 zei Kimmie89:

Hallo beste forum leden

 

Ik ben Kim en ben sinds vannacht lid geworden hier op dit forum. 

Ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal werkt. 

 

Ik ben nu 29 en roep al vanaf dat ik 15 ben dat ik zo ontzettend graag een borstvergroting wil. Maar mijn omgeving raade mij dat eerste instantie af en zeiden dat ik daar maar niet aan moest beginnen 

 

Sinds maandag heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben met me ouders en gaan praten en uitgelegd dat ik niets liever wil als een paar mooie borsten. Want van mezelf heb ik helemaal niks. Ik heb net het boven lichaam van een jongetje van 12 is geen grapje maar ik ben echt helemaal plat. 

Nu reageerde me ouders en vriend wel ontzettend lief en steunen me met alles. 

Vandaag ben ik bij de huisarts gegaan en mijn probleem voor gelegd en of ik eventueel in aanmerking kom dat het vergoed word. Ik weet dat ik maar niet al te hard mag hopen. 

Nu is mijn vraag zijn er meer mensen hier die gewoon amper borstgroei hebben en hoe dit allemaal is gegaan. Ik heb nu een 70 aa en wil zo graag een goede c cup hebben of een kleine d kan dat of ben ik te optimistisch? 

 

Groetjes kim 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik ben 14 augustus geholpen door d’r koopmann erg fijne man.

ben erg blij hij had 2 cc voor me als de ene niet zou passen we zouden voor de 640 gaan mar dit 580 geworden.mijn borstspieren waren zo stevig dat die anders teveel moest snijden en van onder stond t ook al redelijk strak.

het is echt erg maar had wel groter gewild al ben ik nu al erg blij ik kom van een 85b af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.