Ga naar inhoud

Jam24 : 6 juli 2018 : Dr. van der Meulen : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben al een tijdje aangemeld hier en ik heb erg veel gehad aan alles wat iedereen deelt. Ik vond het tijd om mijzelf ook even voor te stellen. 

 

Op 6 juli 2018 ben ik geopereerd door dr. Van der Meulen bij de Velthuiskliniek. Ik ben erg blij en tevreden. Ik heb 325cc hp rond dual plane. 

 

Ik vraag mij af hoe jullie borsten nog zijn gaan veranderen in het eerste jaar. 

 

Ik wil weer gaan sporten en heb sport bh’s van Nike gekocht. Ik merk dat mijn borsten nog niet lekker hierin zitten doordat ze nog stevig zijn en niet met de bh meevormen.

 

Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hallo @Jam24, ik ga met dr. Van der Meulen op 18 oktober voor een borstvergroting. Ik heb gekozen voor 295cc maar nu denk ik dat het is te klein. Heb jij foto's van jouw 325cc? Welke maat ben jij? Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Andrea88

 

De maat pakt voor iedereen natuurlijk anders uit. Ze zeiden tegen mij je moet niet bang zijn dat het te groot wordt want het went snel en als de protheses erin zitten verlies je ongeveer 10% van de maat dan wat je gepast hebt. En dat klopt.

 

Ik zat te twijfelen tussen 275 en 315 cc. Uiteindelijk ben ik voor 325 gegaan en dat past gewoon goed bij mijn lichaam vind ik en ben ik blij mee. 

 

Ik ben van een kleine B cup naar een E gegaan maar dat zie je er niet vanaf vind ik. Het klinkt heel groot maar ik vind het eerder een volle C of D 

 

Maar goed hierbij de foto. Oordeel zelf ;) 

 

Je bent in goede handen bij dr. Van der Meulen. Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan de 18e :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
On 9/26/2018 at 8:03 PM, Jam24 said:

Hoi @Andrea88

 

De maat pakt voor iedereen natuurlijk anders uit. Ze zeiden tegen mij je moet niet bang zijn dat het te groot wordt want het went snel en als de protheses erin zitten verlies je ongeveer 10% van de maat dan wat je gepast hebt. En dat klopt.

 

Ik zat te twijfelen tussen 275 en 315 cc. Uiteindelijk ben ik voor 325 gegaan en dat past gewoon goed bij mijn lichaam vind ik en ben ik blij mee. 

 

Ik ben van een kleine B cup naar een E gegaan maar dat zie je er niet vanaf vind ik. Het klinkt heel groot maar ik vind het eerder een volle C of D 

 

Maar goed hierbij de foto. Oordeel zelf ;) 

 

Je bent in goede handen bij dr. Van der Meulen. Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan de 18e :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Wow! Heel mooi. Dank je. Ik ha morgen voor 330cc. Spannend haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.