Ga naar inhoud

Maat borsten


Aanbevolen berichten

Hallo dames wie heeft een before en after foto van bh maat 75b en die daarna 350 cc anatomisch sollicinen gezet. Ik twijfel of ik 350 of 325 moet zeten. Dokter petets vind 350 wel mooi bij mij maar blijf naturlijk wel mijn beslissing . Ik hoor dat veel meiden later spijt krijgen dat ze te klein hebben edaab. Ik wil geen heel grote borsten maar wel mooie natuurlijke iets grotere borsten. Wie ooh wie kan mij helpen . Alvast bedankt . Groetjes dushi_81

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dushi_81:

Hallo dames wie heeft een before en after foto van bh maat 75b en die daarna 350 cc anatomisch sollicinen gezet. Ik twijfel of ik 350 of 325 moet zeten. Dokter petets vind 350 wel mooi bij mij maar blijf naturlijk wel mijn beslissing . Ik hoor dat veel meiden later spijt krijgen dat ze te klein hebben edaab. Ik wil geen heel grote borsten maar wel mooie natuurlijke iets grotere borsten. Wie ooh wie kan mij helpen . Alvast bedankt . Groetjes dushi_81

Hoi hoi, ik ben op consult geweest bij Velthuis. Bij mij is 340 of 395 anatomisch geadviseerd dual plane.

Bij jou is het verschil zo minimaal dat ik voor de grootste zou gaan.

25cc is zo weinig.

 

Met passen zag het er zo uit:

boven 395 onder 340 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.